اولین اسکی باز روی آب +عکس : اولین اسکی باز روی آب +عکس به تازگی اسکی بازی ...



اولین اسکی باز روی آب +عکس

به تازگی اسکی بازی به نام "چاک پتریسون" ورزشی جدید را ابداع کرده است که به نام "اسکی روی موج" شناخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا به حال حتما صحنه های نفس گیر موج سواری را دیده اید که ورزشکاران بدون ترس به دل دریا می زنند و روزی موج ها سوار می شوند.

به تازگی اسکی بازی به نام "چاک پتریسون" ورزشی جدید را ابداع کرده است که به نام "اسکی روی موج" شناخته می شود. او با استفاده از چوب اسکی و دسته های اسکی روی برف به سراغ موج ها می رود و آن ها را فتح می کند.

 

اسکی , پیست اسکی دیزین , اسکی فضایی

 

 

این ورزشکار آمریکایی که 43 سال سن دارد به عنوان اولین ورزشکار این رشته شناخته می شود. در این ورزش او باید به بالای موج ها برود  روی آن ها سوار شود سپس از بالای آن به مانند یک کوه به پایین حرکت کند.

بسیاری از موج سوارها از این ابتکار استقبال کرده اند و می گویند این ورزش تازه وارد می تواند یک ایده بسیار جالب برای آینده باشد و البته جای کار بسیار زیادی دارد.

پتیسون می گوید زمانی که شما در بالای موج قرار دارید بسیار لحظه ترسناکی است و البته هنگامی که با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت به پایین موج می آیید بسیار ترسناک تر نیز می شد.

این ورزش البته در همین مدت کوتاهی که ابداع شده طرفداران زیادی پیدا کرده است اما همچنان نیاز به معرفی بیشتر دارد تا افراد بیشتری به آن روی آورند./خبرنگاران


ویدیو : اولین اسکی باز روی آب +عکس