اولادی: ماشینم را فروختم تا به استقلال بیایم : مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ...


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم ولی یک سال از قراردادم با استقلال باقی مانده و منتظر باشگاه هستم. خبرگزاری فارس: مهرداد اولادی در خصوص آخرین شرایط و تصمیمات خود گفت: امسال برای من طوری رقم خورد که اصلا فکرش را نمی‌کردم. من به استقلال آمدم که به جام جهانی بروم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد اما هیچ ‌وقت نگفته‌ام که از حضور در استقلال پشیمانم و یا اینکه ناراحت هستم.

وی افزود: دیدید که در دیدار با الشباب 90 دقیقه بازی کردم و فکر می‌کنم توانشتم خودم را ثابت کنم، شاید اگر بیشتر فرصت بازی به من می‌رسید می توانستم خودم را نشان دهم و دوباره چهره شوم.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه آیا وضعیت خود را برای فصل آینده روشن کرده یا خیر گفت:من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و با توجه به اینکه بازیکن استقلال هستم منتظرم تا تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود و پس از آن تصمیم بگیرم.دو سه تیم در این چند روزه مذاکراتی را با من انجام دادند اما به آنها گفته ام که با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم خودم تصمیم بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد در استقلال بماند گفت: هیچ چیزی معلوم نیست و این موضوع بستگی به کادر فنی و مدیریت دارد.من هم زندگی دارم و نمی‌توانم به جهت اینکه در استقلال بازی کرده ام در خانه بنشینم و در دیوار را نگاه کنم.من برای هر تیمی بازی کرده ام تمام زحمت خود را کشیده ام و امسال هم برای آنه به استقلال بیایم ماشین زیر پایم را فروختم تا رضایتنامه ام را از نفت تهران بگیرم. این را گفتم چون که می‌خواهم مردم بدانند من می‌خواستم پیشرفت کنم و به جهت موفقیت به استقلال آمدم اما به هر دلیل این موفقیت حاصل نشد.

اولادی در پایان گفت: چه در استقلال باشم و چه نباشم برای هواداران آن احترام خاصی قائل هستم و امیدوارم تیم در فصل جدید به نتایج خوبی برسد.


ویدیو : اولادی: ماشینم را فروختم تا به استقلال بیایم