اوباما و همسرش فیلم شدند! +عکس : فیلم «سمت جنوب با تو» داستان اولین قرار ملاقات ...


فیلم «سمت جنوب با تو» داستان اولین قرار ملاقات باراک اوباما و همسرش میشل اوباما است که به تازگی عکس‌های این فیلم منتشر شده است. خبر آنلاین: به گزارش هالیوود ریپورتر، اولین عکس‌های فیلم «سمت جنوب با تو» که به داستان اولین قرار ملاقات باراک اوباما و همسرش میشل اوباما می پردازد در اینترنت منتشر شد.

در آن زمان اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق در دانشگاه هاروارد و به عنوان دستیار در یک شرکت حقوقی شیکاگو کار می‌کرد و میشل رابینسون که از او کم سن و سال تر بود رییس وی بود.

فیلم ترسناکی که تماشاگرانش راهی بیمارستان شدند , فیلم‌هایی که بعد از اکران، توقیف شدند , فیلم هایی که برای همیشه توقیف شدند

در این فیلم پیتر سویرز در نقش باراک اوباما و تیکا سامپتر در نقش میشل اوباما بازی می‌کند و به داستان اولین قرار ملاقات آنها در سال ۱۹۸۹ می پردازد که در ابتدا به موسسه هنر شیکاگو و در ادامه به تماشای فیلم جدید اسپایک لی با عنوان «کار درست را انجام بده» رفته بودند. آنها در سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند.

فیلم هایی که بعد از اکران، توقیف شدند , فیلم ترسناکی که بینندگان بیهوش شدند , نمایش هایی که فیلم شدند

اوباما در جشن بیست و پنجمبن سال تولید این فیلم در تابستان امسال به مخاطبان گفت: من او را برای تماشای فیلم جدیدی بردم که همه درباره اش حرف می‌زدند و کارگردانش آدم معروفی نبود اما به نظر فیلم خیلی خوبی می آمد.

ریچارد تان نویسنده و کارگردان این فیلم در حال حاضر مشغول فیلمبرداری کار است و تهیه کنندگی آن را کمپانی آی.ام گلوبال و استیت استریت پیکچرز بر عهده دارند.

سامپتر قبلا در فیلم هایی مختلفی از جمله «داشتن و نداشتن»، «مرد من یک بازنده است» و سویرز در «۳۰ دقیقه نیمه شب» و زندگینامه ادوارد اسنودن بازی کرده اند.





ویدیو : اوباما و همسرش فیلم شدند! +عکس