انگلیس 2-1 ایتالیا: انتقام بعد از دو ماه : انگلیس 2-1 ایتالیا: انتقام بعد از ...



انگلیس 2-1 ایتالیا: انتقام بعد از دو ماه

 

لیگهای انگلیس اسپانیا ایتالیا , ایتالیا , تور ایتالیا

 

سایت گل- تیم ملی انگلیس موفق شد در دیداری دوستانه تیم ملی ایتالیا را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

سه شیرها که حدود دو ماه قبل در مرحله یک چهارم نهایی یورو در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شدند، این بار توانست حریف را در 90 دقیقه شکست دهند.

این دیدار پراندلی در خط حمله از زوج الشراوی و دسترو استفاده کرد که هر دو اولین دیدارشان را برای لانازیوناله انجام می دادند.

ایتالیایی ها بازی را بهتر آغاز کردند و اوگبینا می توانست با یک ضربه سر آتزوری را پیش بیندازد اما ضربه او از بالای دروازه انگلیس به بیرون رفت.

اما شاگردان پراندلی سرانجام در دقیقه 15 مزد برتری شان را گرفتند و ده روسی روی کرنر دیامانتی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

بعد از این گل، حملات ایتالیایی ها ادامه پیدا کرد و و این تیم توسط دسترو صاحب یک موقعیت خوب شد اما باتلند، دروازه بان جوان سه شیرها به راحتی ضربه او را مهار کرد. در سمت مقابل هم آدام جانسن با یک ضربه خوب، سالواتوره سیریگو را وادار به واکنش کرد.

سرانجام در دقیقه 28 شاگردان هاجسون توسط فیل جاگیلکا به گل تساوی رسیدند. مدافع اورتون روی کرنر فرانک لمپارد توانست دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل هر دو تیم موقعیت هایی برای رسیدن به گل دوم داشتند اما ضربات بازیکنان دو تیم راهی به چهارچوب نداشت تا نیمه اول با همان تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم با چند تعویض آغاز شد. دفو و جان رودی جای کارول و باتلند را گرفتند ور در سمت مقابل فدریکو پلوسو به جای بالزارتی به میدان رفت.

اولین خط نیمه دوم را دسترو ایجاد کرد اما ضربه او را رودی مهار کرد.

در ادامه ایتالیا چند تعویض دیگر انجام داد و گابیادینی، پولی و مارکو وراتی به جای الشراوی، آکوئیلانی و دیامانتی به میدان رفتند.

در سمت مقابل هم جیمز میلنر برای انگلیس راهی میدان شد که ورودش روند بازی را به سود انگلیس تغییر داد.

سرانجام در دقیقه 80 جرمین دفو با ک ضربه محکم از گوشه محوطه جریمه توپ را به تور دروازه ایتالیا رساند تا سه شیرها پیش بیفتند.در دقایق باقی مانده تلاش شاگردان پراندلی برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود تا انگلیس برای اولین بار از سال 1997 مقابل ایتالیا به پیروزی برسد./گل

 


ویدیو : انگلیس 2-1 ایتالیا: انتقام بعد از دو ماه