انکار قتل مرد رستوران‌دار در دادگاه : سه مرد و زن که پس از کشاندن مرد رستوران‌دار ...



سه مرد و زن که پس از کشاندن مرد رستوران‌دار به باغی در ملارد، او را به قتل رسانده بودند در جلسه دادگاه اتهام قتل را گردن یکدیگر انداختند.

به گزارش جام جم، تحقیقات پلیسی برای افشای راز این جنایت از عصر دوازدهم مرداد 1390 و همزمان با کشف جسد مقتول در اصیل آباد شهریار آغاز شد. روز حادثه مردی با مشاهده خودروی پرایدی که در حاشیه جاده متوقف بود و راننده آن حرکت نمی کرد به اوضاع مشکوک شد و به سمت راننده رفت، اما دست و پای مرد جوان بسته بود و نفس نمی کشید.

پس از تماس مرد رهگذر، کارآگاهان جنایی با حضور در محل، تحقیق برای کشف راز قتل را آغاز کردند. در ادامه تحقیقات پلیسی هویت مقتول که صاحب رستورانی بود شناسایی شد.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز گفتند مرد جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است. ماموران در بررسی های خود دریافتند.

مقتول با زن جوانی به نام «سمیه» در ارتباط بوده که این زن پس از مرگ وی به طرز مشکوکی ناپدید شده است.با مشخص شدن این موضوع، این زن به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت تا این که بیستم آذر 92 در حالی که دو سال از وقوع این حادثه می گذشت همراه شوهرش به نام «ناصر» دستگیر شد.

متهمان به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند تا این که شوهر سمیه به جرمش با همدستی عموی همسرش اعتراف کرد.

متهم به قتل با اشاره به نحوه جنایت گفت: وقتی متوجه ارتباط پنهانی همسرم با مقتول شدم، از «سمیه» خواستم مرد جوان را به باغ بکشاند که وقتی او به باغ آمد همراه عموی همسرم مرد جوان را کشتیم.

در پی اعتراف متهم، همسرش گفته های او را تائید کرد. در ادامه همدست او (عموی متهم زن) نیز دستگیر شد و به همدستی با متهمان در ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

پس از تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان صبح دیروز به ریاست قاضی مصطفی باقری و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده قهرمان 49 ساله و ناصر 37 ساله متهم به مشارکت در قتل عمد مرد جوان هستند. همچنین سمیه نیز به دلیل کشاندن مقتول به صحنه قتل، متهم به معاونت در قتل است. با توجه به تحقیقات دادسرا، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی برای متهمان تقاضای مجازات قانونی را دارم.در ادامه اولیای دم مقتول برای قاتلان تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به ناصر از او خواست از خود دفاع کند که متهم با رد اعترافات قبلی خود گفت: قهرمان وقتی متوجه شد من از همسرم به خاطر خیانت شکایت کرده ام، مدعی شد من باید مرد جوان را در خانه ام می کشتم تا این ارتباط باعث آبروریزی نشود. روز حادثه قهرمان از من خواست به باغ بروم و وقتی به آنجا رسیدم مرد جوان را کشته بود و جسدش داخل خودروی پراید بود. من در این جنایت هیچ نقشی نداشتم و اعترافات قبلی ام تحت فشار بازجویی بود.

قهرمان در ادامه در جایگاه متهم قرار گرفت که او هم با رد اتهامش مدعی شد: من انگیزه ای برای قتل نداشتم و ناصر مرتکب این جنایت شد. او و سمیه، مرد جوان را به باغ کشانده و نقشه قتل را اجرا کردند و من هیچ نقشی در ماجرا نداشتم.

سمیه نیز با رد اعترافات قبلی خود، همسرش را به عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: قهرمان در قتل بی تقصیر است. همسرم مرا تهدید کرد و خواست با مقتول تماس بگیرم و او را به باغ بکشانم. وقتی مقتول به باغ آمد، همسرم او را خفه کرد. من در قتل نقشی نداشتم و به دلیل تهدیدهای همسرم، مقتول را به باغ کشاندم، حالا هم متهم به معاونت در قتل شده ام.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

  اخبارحوادث  -  جام جم 


ویدیو : انکار قتل مرد رستوران‌دار در دادگاه