انکار آتش زدن همسر باردار : اخبار حوادث - انکار آتش زدن همسر باردار 9سال بعد ...



اخبار حوادث - انکار آتش زدن همسر باردار

9سال بعد از جان‌باختن زن بارداری که قبل از مرگ، شوهرش را عامل قتل معرفی کرده ‌بود، مرد جوان برای سومین‌بار پای میز محاکمه رفت و یک‌بار دیگر آتش‌زدن همسرش را انکار کرد.

  متهم که ساسان نام‌ دارد، 9 سال قبل بعد از اینکه همسرش بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت، به اتهام قتل وی بازداشت شد. در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 74 دادگاه کیفری‌ استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان در توضیح کیفرخواست گفت: «این پرونده سال 84 به دادسرای جنایی فرستاده‌ شد.»

در اولین برگ این پرونده پدر و مادر زن جوانی به نام سارا از داماد خود شکایت کرده و مدعی‌ بودند وی دخترشان را آتش زده و به قتل رسانده‌ است. این در حالی است که مقتول نیز قبل از مرگش ابتدا مدعی‌ شده ‌بود یک حادثه باعث شد او بسوزد اما بعد عنوان کرد شوهرش روی وی نفت ریخته و او را آتش زده.

 

هرچند متهم قتل همسرش را انکار کرده و مدعی شده همسرش خودسوزی کرده‌ است اما همسایه‌ها تایید کردند وقتی متوجه آتش‌سوزی شدند و قصد کمک داشتند متهم در را قفل کرد و همسایه‌ها مجبور به شکستن در و ورود به خانه‌ شدند‌ و متهم هیچ کمکی برای انتقال همسرش به بیمارستان نکرد.»

نماینده دادستان ادامه داد: «این پرونده دوبار در شعب 71 و 79دادگاه کیفری ‌استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفته ولی حکم به دلیل نقص در تحقیقات از سوی دیوانعالی کشور نقض شده ‌است. با توجه به اینکه دادسرا نواقص را برطرف کرده‌ است به‌عنوان نماینده دادستان تهران اعلام می‌کنم دادسرا بر کیفرخواست و مجرمیت متهم باقی است و درخواست رسیدگی به این پرونده را دارد.» سپس خانواده مقتول به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست قصاص کردند.

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را رد کرد و گفت: «قبول دارم با زنم مشاجره داشتیم اما او باردار بود و من سعی می‌کردم از او مراقبت کنم. آن‌روز هم ابتدا با هم مشاجره کردیم و زنم به من گفت خودش را آتش می‌زند و پیت نفت را برداشت که خودش را بسوزاند من هم برای اینکه این غایله خاتمه پیدا کند به حمام رفتم یکدفعه با صدای همسایه‌ها بیرون آمدم و متوجه شدم زنم سوخته و روی موکت افتاده ‌است و آنها برای اینکه زنم را از موکت جدا کنند آن را بریدند. او باردار بود و به‌خاطر فرزندم هم شده‌ سعی داشتم از زنم مراقبت کنم.»

بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل‌مدافعش، هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث -  شرق


ویدیو : انکار آتش زدن همسر باردار