انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! : ساده ترین نوع رنگ سفید که می ...


ساده ترین نوع رنگ سفید که می تواند به سبب سلیقه ی شما مات یا براق و یا ترکیبی از این دو انتخاب شود. اما ترجیحا انتخاب نوع براق آن بهتر است برای لوازم و وسایل مانند کمد ها و سرویس خواب صورت کرید و انتخاب مات آن برای دیوارها و سقف دکوراسیون داخلی منزل شما. وب سایت چیدانه: ساده ترین نوع رنگ سفید که می تواند به سبب سلیقه ی شما مات یا براق و یا ترکیبی از این دو انتخاب شود. اما ترجیحا انتخاب نوع براق آن بهتر است برای لوازم و وسایل مانند کمد ها و سرویس خواب صورت کرید و انتخاب مات آن برای دیوارها و سقف دکوراسیون داخلی منزل شما.

انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید!

آشنایی با انواع پارکت در دکوراسیون منزل , انواع دکوراسیون منزل , دکوراسیون منزل نوعروس به رنگ سفید

قانونی برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون وجود ندارد و در هر جایی می توان آن را بکار برد. رنگ سفید کاملا یک رنگ دلنیشین است اما چون اتاق خواب های سفید ممکن است بی روح به نظر برسد می توان طیف گرم تری از رنگ سفید مانند شیری را بکار برد. رنگ شیری به دیوارها روشنی و گرما می بخشد. در اتاق هایی که سفید رنگ هستند می توان با بکار بردن ظروف شیشه ای و نقره کنتراست و جذابیت ایجاد کرد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



انواع سرویس خواب را از کجا بخریم؟

طراحی دکوراسیون منزل با تم سیاه و سفید , انواع رنگ بندی در دکوراسیون منزل , تِم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل

امروز در چیدانه می خواهیم به شما بگوییم اگر قصد خرید سرویس خواب دارید باید به کجا مراجعه کنید. البته منظورمان این نیست که از خانه بیرون بروید، شما می توانید انواع سرویس خواب ها را در ویترین کالای چیدانه مشاهده کنید، آن ها را بررسی کنید و در صورتی که مورد پسندتان واقع شد که حتما هم همین طور است، با فروشنده آن ها تماس بگیرید و برای خرید اقدام کنید. در مطالب بعدی نمونه های دیگری از مبلمان های منزل و مکان هایی که می توانید تهیه کنید را برای تان آماده خواهیم کرد پس با این سری از مطالب جذاب و کابردی چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بازسازی آپارتمان مسکونی برج مهستان با دکوراسیون سفید!

دکوراسیون منزل با تِم سیاه و سفید , دکوراسیون طراحی انواع دکوراسیون منزل شما , رنگ سفید در دکوراسیون منزل

اصولا بازسازی گاهی به معنای تعمیرات است و گاهی در جهت یک تغییر دکوراسیون بنیادین صورت می گیرد، اما گاهی یک بازسازی بر مبنای هر دو این عوامل صورت می گیرد. وقتی صحبت از بازسازی یک فضا به میان می آید آن هم بازسازی فضای مسکونی، چالش های بیشماری بر سر راه طراح پروژه قرار می گیرد چرا که در روند یک بازسازی باید موارد بسیاری را در نظر گرفت و همسو با خواسته ی کارفرما پیش رفت. پیش تر در چیدانه قبل و بعد بازسازی فضاهای مسکونی را با هم بررسی کرده ایم اما امروز بازسازی آپارتمان مسکونی برج مهستان از گروه معماری رامسین را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



با نورپردازی داخلی، دکوراسیون منزل تان را نورباران کنید!

انواع کاشی کاری مدرن در دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل , دکوراسیون داخلی منزل

یک چیستان. آن چه عنصری مهمی در دکوراسیون منزل است که می‌تواند هم فضا را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد و هم کوچک‌تر؟ یک راهنمایی؛ خیلی اوقات از پنجره وارد می‌شود. جواب فقط یک کلمه است: نور! شاید حتی فکرش را هم نکنید اما مساله نور در خانه اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که قبل از خرید وسایل مجلل سالن پذیرایی یا نصب کابینت‌های گران‌قیمت‌تان باید به آن توجه کنید؛ آن‌قدر که اگر نور و فضای مناسب تابیدن آن – حالا به صورت طبیعی یا مصنوعی – درست تامین نشود همه کارهایی که برای دکوراسیون خانه انجام داده‌اید یا اصلا دیده نمی‌شود یا آن‌قدر اغراق‌آمیز به چشم می‌آید که بدتر چشم را خسته کرده و دل را می‌زند. برای داشتن یک خانه مجلل قبل از همه به جواب چیستان امروز فکر کنید.در ادامه با چیدانه همراه باشید تا نکاتی در رابطه با نورپردازی اصولی به شما یاد آور شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید!