انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها : اخبار حوادث - انهدام باند بزرگ سرقت از ...



اخبار حوادث - انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها

پس از یک ماه کار انتظامی، اعضای باند بزرگ سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها شناسایی و در پنج عملیات همزمان در اصفهان با هماهنگی قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ستار خسروی  رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام خبر شناسایی و انهدام باند سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها در شهر اصفهان اظهار داشت:اعضای این باند که اکثراً سابقه دار و دارای جرائم مختلف به ویژه سرقت هستند هشت نفرند که در یک ماه اخیر با ورود به عنف به کارگاه ها و کارخانه ها در محور شهرک صنعتی محمود آباد،شهرک صنعتی دولت آباد و محدوده  مرغ  در جنوب اصفهان به زور و با درگیری با نگهبانان آنها اقدام به سرقت اموال کارگاه و کارخانه ها می کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات در حال انجام است که تاکنون این متهمین خطرناک و حرفه ای به 20 فقره سرقت‌های مختلف از کارگاه ها اقرار کرده‌اند و اموال مسروقه بسیاری از مخفیگاه آنها بدست آمده است.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه تعدادی از مالباختگان شناسایی و پرونده آنان تکمیل شده است، گفت: شهروندانی که در شهرک‌های مذکور سرقت‌هایی از آنها صورت گرفته می توانند جهت شناسایی متهمان و اموالشان به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه نمایند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس با اقتدار با مجرمان و کسانی که سعی می کنند حریم امن جامعه را مورد تعدی قرار بدهند به شدت برخورد خواهد کرد و در این هدف کاملا مصمم است و به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به گروه‌های تبهکار نخواهد داد.

سرهنگ خسروی در پایان به کارخانه داران توصیه کرد:1- کارگاه هایی که اموال با ارزشی در آنها نگهداری می شودباید از تمام تجهیزات ایمنی برای حفاظت از کارگاه استفاده کنند،متاسفانه شاهد هستیم که بعضی از کارخانه ها و کارگاه ها بدون تجهیزات و نگهبان رها می شوند که این می تواند باعث تحریک ظرفیت جنایی مجرمین برای سرقت شود.2- مالکین کارگاه های محترم به نگهبان ها آموزش بدهند که از باز کردن درب کارخانه به‌روی افراد ناشناس در شب ها خودداری کنند و از نگهبانان مورد اعتماد استفاده کنند.3- مجتمع های کارگاهی باید از نگهبان محله و ظرفیت بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند.4- راه‌های بلا استفاده منتهی به شهرک صنعتی بسته شود و چند راه مشخص برای ورود به شهر ک های صنعتی انتخاب شود. 

اخبار حوادث - آرمان

 


ویدیو : انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها