انعام به گارسون؛"برو برای خودت ماشین بخر"! : یک گارسون در تگزاس که با مشکلات ...


یک گارسون در تگزاس که با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، یک انعام 5000 دلاری از 2 نفر از مشتریان خود که تنها غذایی به ارزش 26 دلار سفارش داده بودند، دریافت کرد.  

 
پادشا: یک گارسون در تگزاس که با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، یک انعام 5000 دلاری از 2 نفر از مشتریان خود که تنها غذایی به ارزش 26 دلار سفارش داده بودند، دریافت کرد.

به گزارش پادشا؛ خودروی سرور گرگ 43 ساله در یک طوفان کاملا از بین رفته بود و وی به همین دلیل نمیتوانست به راحتی به سر کار بیاید. این زوج بخشنده که متوجه مشکلات گارسون مورد علاقه خود شده بودند، تصمیم گرفتند تا با یک انعام 5000 دلاری برای یک غذای 26 دلاری به وی کمک کنند.

سوره انعام , گارسون , انعام  

"من اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتم، کاملا شوکه شده بودم"
 
آقای گرگ مدت 16 سال است که در این رستوران مشغول به کار است. "من آنها را به مدت 8 سال است که میشناسم و همیشه با آنها صحبت میکردم"

آنها آنقدر با خوردن سیب زمینی و سوپ خود را طول دادند تا اینکه من آمدم. آنگاه یکی از آنها با یک پاکت به سمت من آمد و گفت"برو برای خودت یک ماشین بخر". آقای گرگ نیز بدون آنکه نگاهی به درون پاکت بیندازد از آنها تشکر کرد. پس از آنکه زوج مذکور از آنجا رفتند، وی پاکت را باز کرد و میزان پول داخل آن را دید.

ختم انعام , انعام دادن , ختم انعام چیست ؟
 
"من واقعا به کمک احتیاج داشتم اما فقط یک بار توانستم تشکر کنم. آنها دیگر به این رستوران نیامدند"

روایات در مورد سوره انعام , خواص سوره انعام در دوران بارداری , استخاره سوره انعام آیه 102


ویدیو : انعام به گارسون؛"برو برای خودت ماشین بخر"!