انصراف مجری معروف از اجرای جشن رمضان : در حالی که روابط عمومی شبکه تهران چهارم ...


در حالی که روابط عمومی شبکه تهران چهارم تیرماه از پخش برنامه "آبی آسمانی" با اجرای علیرضا غفاری به جای "جشن رمضان" خبر داده بود، محمود شهریاری از اجرای برنامه "جشن رمضان" اعلام انصراف کرد.  خبرگزاری مهر: در حالی که روابط عمومی شبکه تهران چهارم تیرماه از پخش برنامه "آبی آسمانی" با اجرای علیرضا غفاری به جای "جشن رمضان" خبر داده بود، محمود شهریاری از اجرای برنامه "جشن رمضان" اعلام انصراف کرد.

نزدیک به یک هفته پس از انتشار واکنش مدیر شبکه تهران به سوال نامتعارف محمود شهریاری در یک برنامه زنده و "غیرقابل دفاع" خواندن آن، این مجری با ارسال یادداشتی از اجرای برنامه "جشن رمضان" در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

فوت ناگهانی مجری معروف ایرانی حین اجرای زنده , جدایی مجری معروف از همسرش , ماجرای بیهوش شدن خانم احمدی مجری هواشناسی در اجرای زنده

شهریاری در این یادداشت دلایل انصراف خود را "قربانی شدن کیفیت برنامه‌های تلویزیونی و سیاست کمیت‌گرای صداوسیما، تکصدایی و یک جانبه‌گرایی این رسانه و عدم توجه به انعکاس واقعی خواسته‌های مردم و همین‌طور نبود صداقت برنامه‌ها با مخاطبان و سردرگمی اصول نظارت و خطوط قرمز و ضعف برنامه‌ها و عدم توجه به نظر کسانی که سرمایه عمر و جوانی خود را برای مدت بیش از سی‌سال در این سازمان مصروف داشته و با کوچکترین موضع‌گیری سایت‌ها و خبرگزاری‌ها بلافاصله با اصحاب خود به شدیدترین شکل برخورد کرده و در واقع مدیریت شبکه‌ها را به خارج از اراده مدیران خود سپرده‌اند و همین‌طور انجام ندادن تعهدات مالی تهیه‌کنندگان" اعلام کرده‌است.

مجری برنامه‌های زنده شبکه تهران در این یادداشت ضمن اعلام انصراف از اجرای برنامه "جشن رمضان" تأکید کرد تحت هیچ شرایطی حاضر به اجرای این برنامه نیست.

ارسال این یادداشت از سوی محمود شهریاری در حالی است که شبکه تهران چهارم تیرماه اعلام کرده بود برنامه "آبی آسمانی" رمضان امسال به جای "جشن رمضان" پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی رضا درویش‌نوری، کارگردانی حسن صدخسروی، اجرای علیرضا غفاری و نویسندگی میترا نیکفر تهیه می‌شود.     


ویدیو : انصراف مجری معروف از اجرای جشن رمضان