انریکه و آنا کورنیکوا در قرار عاشقانه! +عکس : انریکه ایگلسیا و آنا کورنیکوا ...


انریکه ایگلسیا و آنا کورنیکوا که از سال 2001 تا به حال یکدیگر را می شناسند، اکنون پس از 14 سال در رستوران «پالم» در بورلی هیلز با هم قرار ملاقاتی عاشقانه گذاشته اند.        پادشا: انریکه ایگلسیا و آنا کورنیکوا که از سال 2001 تا به حال یکدیگر را می شناسند، اکنون پس از 14 سال در رستوران «پالم» در بورلی هیلز با هم قرار ملاقاتی عاشقانه گذاشته اند.

داستان عاشقانه و غم انگیز قرار  , این قرار عاشقانه را عدد بده , کافه برای قرار های عاشقانه

در این دیدار آنا کورنیکوا، تنیسور نیمه بازنشسته روسی 34 ساله، بلوزی مشکی به همراه ساق و چکمه ای پاشنه بلند و انریکه، خواننده مشهور 40 ساله، نیز یک شلوار جین و سویشرتی زیپ دار به تن کرده است. 
آنها سالها است که با هم رابطه دارند اما به نظر می رسد که تازگی ها عشق آنها فوران کرده طوری که دست در دست هم در خیابان ها دیده می شوند.

قرار عاشقانه , عاشقانه , عکس عاشقانه
سال 2012 انریکه ایگلسیا در مصاحبه ای گفت: «به نظر من ازدواج تاثیر چندانی بر رابطه نمی گذارد. شاید چون بچه طلاق هستم طرز فکرم این گونه است، اما به نظر من نمی توان فردی را تنها به خاطر یک تکه کاغذ دوست داشت.»

پدر انریکه، خولیو ایگلسیاس پس از 8 سال زندگی مشترک در سال 1979 از مادرش ایزابل پریسلر جدا شد.
آنا کورنیکوا که در سال 2007 از بازی تنیس کنار کشید نیز در مورد رابطه عاطفی خود می گوید: «برای من هیچ چیزی مهم نیست جز این که رابطه عاطفی خوب و شادی دارم.»





ویدیو : انریکه و آنا کورنیکوا در قرار عاشقانه! +عکس