انریکه: مقابل ایبار عالی کار کردیم : سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل ...


سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل ایبار عنوان کرد که تیمش برتری کاملی نسبت به حریف داشت. خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه در پی برتری 4 بر صفر خارج از خانه شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر ایبار در هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا گفت: پنجشنبه هفته گذشته در بازی مقابل رایووایکانو شگفت‌انگیز بودیم و فکر می‌کنم در این دیدار حتی بهتر از آن بازی بودیم. از هر حیث قدرتمند بودیم و این را در بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردیم. ما با اختلاف تیم برتر میدان بودیم و مقابل دروازه‌ ایبار عالی کار کردیم و توپ را خیلی سریع به گردش در آوردیم.

وی در خصوص پیشتازی بارسلونا و فاصله گرفتن این تیم از رقبای مادریدی‌اش اظهار داشت: ما به خاطر کارهایی که کرده‌ایم، در حال حاضر جایی هستیم که باید باشیم. البته مقطع سرنوشت‌ساز فصل در راه است و ما برای تصاحب سه عنوان قهرمانی بازی می‌کنیم. هنوز امتیازات زیادی برای گرفتن باقی مانده است. ما تیمی را شاهد هستیم که در حال تکامل است و همیشه جاه‌طلبی زیادی دارد. شور و شوق تیم هم خیلی مثبت است.

انریکه در تمجید از مهاجم جوان تیمش که گل اول بارسا را در این دیدار به ثمر رساند، گفت: الحدادی بازیکن خوبی است، بازیکن جوانی که خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کند، ولی در هنگام قرار گرفتن در ترکیب تیم به خوبی به وظیفه‌اش عمل می‌کند. آینده درخشانی در انتظار الحدادی است و او در این بازی هر کاری را که می‌توانست برای تیم انجام داد، از جمله گلزنی.

سرمربی 45 ساله آبی‌و‌اناری‌ها در ادامه عنوان کرد: همه چیز برای ما به خوبی پیش رفت. ما در هر بازی در تمامی نقاط زمین عالی بازی می‌کنیم. بازیکنانی هم که در زمین حضور پیدا می‌کنند، به خوبی به وظیفه‌شان عمل می‌کنند.

بارسلونا در حال حاضر با 72 امتیاز صدرنشین لالیگاست و با اتلتیکومادرید، تیم دوم جدول رده‌بندی هشت امتیاز اختلاف دارد.


ویدیو : انریکه: مقابل ایبار عالی کار کردیم