انریکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است : سرمربی بارسلونا با تمجید از لیونل ...



بهترین بازیکن تاریخ فوتبال , بهترین گلزن تاریخ فوتبال , بهترین بازیکن زن فوتبال آسیا

سرمربی بارسلونا با تمجید از لیونل مسی، او را بهترین بازیکن جهان توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ال‌موندو، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت: واقعاً از اینکه توتی همچنان توانایی‌های بالایی دارد، شگفت‌زده‌ام. من بازی‌های دوستانه پیش فصل آنها مقابل رئال مادرید و منچسترسیتی را دیدم و او همچنان در کار با توپ بازیکنی خاص است، سختکوش است و به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند تا راحت بازی کنند. واقعاً از آمادگی جسمانی و قدرت بدنی او هم شگفت‌زده‌ام. او یکی از بهترین بازیکنانی است که دیده ام. زمانی که در رم بودم، می‌دانستم او تا چه اندازه به باشگاهش وفادار است. درباره شباهت مسی و توتی باید بگویم که همه بازیکنان خوب نکات مشترک زیادی دارند، اما برای من مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، توتی به خاطر تعهد، ذهنیت و قدرتی که دارد یکی از بهترین بازیکنان اروپاست.

انریکه ادامه داد: آن‌ها(رمی‌ها) تیم خوبی به نظر می‌رسند و دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، به نظرم با بازیکنان جدیدی که آنها به خدمت گرفته اند و تلاش سختی که طی چند سال گذشته داشته‌اند، به یوونتوس در لیگ نزدیک‌تر شده‌اند. درباره گارسیا نیز باید بگویم که او مربی بسیار خوبی است، او سومین فصل حضورش در رم را تجربه می کند، فصل اول حضور او فوق‌العاده بود و آنها رقابت خوبی با یوونتوس برای قهرمانی داشتند، آنها فوتبال خوبی ارائه دادند و به اسکودتو هم نزدیک شدند. سال گذشته نیز شرایط برای آنها مشابه بود، ولی یوونتوس غیرقابل مهار بود و قهرمانی برای رم مشکل بود، امّا به نظرم آنها با خریدهایی که امسال داشته‌اند می‌توانند یووه را کنار بزنند و قهرمان سری‌آ شوند.

او در پایان گفت: لیگ قهرمانان یک تورنمنت خاصی است که هیچ تیمی نمی‌تواند مدعی آن باشد. هر سال تیم هایی وجود دارند که کسی نمی تواند روی آنها حساب کند و امّا آنها به نیمه نهایی یا فینال می‌رسند. به نظرم سرنوشت رم بیشتر به قرعه‌ای که با آن روبه‌رو خواهند شد بستگی دارند، باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 
 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 


ویدیو : انریکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است