انریکه: این بازی برای من وجود خارجی ندارد : لوئیس انریکه، سرمربی بارسا انتظار ...



منبع امنیتی عراقی شواهدی برای هلاکت البغدادی وجود ندارد , چرا واکسن ضد بروسلوز تب مالت برای انسان وجود ندارد , برای تبدیل شدن به یک کارآفرین هیچ چارچوب خاصی وجود ندارد

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا انتظار نداشت که تیمش امشب مقابل رئال مادرید شکست خورده زمین را ترک کند اما در نهایت چنین شد.

به گزارش ورزش سه، بارسا پس از اینکه توسط پیکه به گل رسید کنترل بازی را از دست داد و در نهایت دو گل دریافت کرد تا در عین ناباوری هوادارانش شکست خورده زمین را ترک کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت:" این اتفاقی است که در فوتبال می افتد. نیمه دوم مثل نیمه اول نبودیم. رئال نیمه دوم بازی را قفل کرد و ما نمی توانستیم توپ را به دلخواه خودمان به گردش در بیاوریم. در انتقال بازی از دفاع به حمله هم مشکل داشتیم.

رئال به گونه ای بازی می کرد که با از دست دادن هر توپ، ممکن بود خطری جدی ما را تهدید کند. پس از دریافت گل تساوی شوکه شدیم و در ادامه، بازی را از دست دادیم. همه از این باخت ناراحتیم بخصوص که این یک شکست خانگی بود.

پس از شکست نباید ناامید شد و باید سرمان را بالا گرفته و پس از کمی استراحت، به بازی بعدی در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو فکر کنیم که مسابقه بسیار بسیار مهمی است. ما همچنان صدرنشینیم و اگر خودمان باشیم قهرمان لالیگا خواهیم شد.

باید این بازی را آنالیز کنم. تیم من انگیزه فراوانی برای پیروزی داشت و هواداران نیز عالی بودند. از نظر من این بازی دیگر وجود خارجی ندارد و دلیلی برای غصه خوردن نداریم. از هر شکست باید درس گرفت و ما هم این درس را گرفتیم که قهرمان شدن در هیچ رقابتی ساده نیست و همیشه موانع سخت و دشواری در مسیر راهتان قرار دارد. من و بازیکنانم حالا این نکته را بیش از همیشه مدنظر خواهیم داشت."

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : انریکه: این بازی برای من وجود خارجی ندارد