اندروید 7 چه نام خواهد گرفت؟ : با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل که ماه ...


با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل که ماه می سال جاری برگزار می‌شود، نسخه‌ی جدید اندروید رونمایی خواهد شد. zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل که ماه می سال جاری برگزار می‌شود، نسخه‌ی جدید اندروید رونمایی خواهد شد. اندروید N با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی روی گجت‌ها قرار می‌گیرد. اما یکی از شیرین‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید، نامگذاری نسخه‌های مختلف این پلتفرم است که یادآور لذت حاصل از خوردن شیرینی‌ها است.

اندروید , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید

یکی از بخش‌های جذاب کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل که ماه می هر سال برگزار می‌شود، رونمایی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ی نسل جدید اندروید است. گوگل در یک بازی دوست داشتنی، همواره نام نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود را تنها با انتشار حرف اول آغاز کرده و اجازه می‌دهد تا کاربران این سیستم عامل حدس و گمان‌های خود را در مورد انتخاب یکی از شیرینی‌های لذت بخش عنوان کنند. اندروید N نیز از این قاعده مستثنی نیست و با نزدیک شدن به زمان رونمایی از ویژگی‌های این سیستم عامل، شاهد انتشار گمانه‌ها در خصوص نام این نسخه هستیم.

باید دید که نهایتا تصمیم افرادی که در مانتن ویو مسئول نامگذاری اندروید هستند، چگونه بوده و گوگول با چه نامی بر جذابیت نسل جدید سیستم عامل خود خواهد افزود. بی شک ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه‌ی رسمی این سیستم عامل نقش پررنگ‌تری در دلپذیر شدن اندروید دارد، بطوریکه بهینه بودن استفاده از منابع سخت‌افزاری و سریع‌تر شدن این سیستم عامل در کنار چاشنی یک نام خود، می‌تواند کاربران اندروید را سرخوش کند.

نگاهی به گزینه‌های احتمالی

احتمال اینکه گوگل ترند همیشگی انتخاب نام از میان شیرینی‌ها و خوراکی‌های مختلف را کنار بگذار، بسیار ضعیف است. حال که به حرف N رسیده‌ایم، گزینه‌های زیادی وجود دارند که هر یک قدرت تبدیل اندروید به یک سیستم عامل خوش طعم را دارند. گوگل با معرفی اندروید کیت‌کت، نشان داد که می‌تواند برای نامگذاری سیستم عاملش با کمپانی‌های دیگری نظیر نستله برای استفاده از نام تجاری آن‌ها، استفاده کند، از این رو گزینه‌های انتخاب نام برای اندروید 7 یا همان اندروید N بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. برای مثال در کنار شماری از نام‌های عمومی مورد استفاده برای شیرینی‌ها، تنقلات و خوردنی‌های لذت بخش، می‌توان گزینه‌های دیگری را نظیر Nutty Bars، Nutri-Grains و شاه بیت شکلات‌های صبحانه، نوتلا را نام برد!

برنامه نویسی اندروید , شبیه ساز اندروید , آموزش اندروید استودیو

در ادامه لیستی از نام‌های احتمالی که شاید شاهد انتخاب آن برای نامگذاری اندروید ۷ باشیم را از نظر می‌گذرانیم:

Nutella (نوتلا)
Nougat (نان بادامی)
Norman Tart (تارت نورمن)
Nilla Wafers (ویفرهای نیلا)
Nocciola (فندق)

اندروید 7 , اندروید استودیو , برنامه اندروید

البته گزینه‌های دیگری نیز در این بین مطرح شده‌اند که شانس کمتری برای برگزیده شدن به عنوان نام اصلی اندروید دارند.


ویدیو : اندروید 7 چه نام خواهد گرفت؟