انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم : اگر فایل‌ها و نرم‌افزارها ...


اگر فایل‌ها و نرم‌افزارها کم باشد می‌توان از بلوتوث استفاده کرد اما بلوتوث سرعت کمی دارد و برای حجم زیاد اطلاعات اصلاً مناسب نیست. بهترین راه انتقال مستقیم از طریق اتصال وایرلس یا Wi-Fi است. نرم‌افزار رایگان TapPouch در این امر به ما کمک خواهد کرد. گویا آی تی: انتقال فایل و نرم‌افزار بین دو وسیله‌ی اندرویدی بسیار پر کاربرد است و احتمالاً برای شما مواقعی پیش آمده که می‌خواستید فایل‌ها و نرم‌افزارها را بین گوشی و تبلت خودتان و دوستانتان منتقل کنید.

انتقال فایل به آیفون , انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر , انتقال فایل بین دو کامپیوتر

اگر فایل‌ها و نرم‌افزارها کم باشد می‌توان از بلوتوث استفاده کرد اما بلوتوث سرعت کمی دارد و برای حجم زیاد اطلاعات اصلاً مناسب نیست.  اگر کامپیوتر در دسترس باشد‌، می‌توان اطلاعات را از یک وسیله روی کامپیوتر و سپس از کامپیوتر به دیگری منتقل نمود.

اما بهترین راه انتقال مستقیم از طریق اتصال وایرلس یا Wi-Fi است. نرم‌افزار رایگان TapPouch در این امر به ما کمک خواهد کرد.

قدم اول: نرم‌افزار TapPouch برای گوشی‌ها را دانلود کرده و به هر دو وسیله‌ی اندروئیدی منتقل نمائید. توجه کنید که اندروئید نسخه‌ی ۲٫۲ و جدیدتر پشتیبانی شده است. نرم‌افزار را نصب کنید و مطمئن شوید که هر دو وسیله به یک شبکه متصل شده‌اند.

انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر با itunes , انتقال فایل از کامپیوتر به آیفون , نرم افزار انتقال فایل به آیفون

قدم دوم: نرم‌افزار را روی هر دو وسیله اجرا کنید. حالت پیش‌فرض اشتراک فایل است، برای اشتراک فایل باید گزینه‌ی Share File/Folder را انتخاب کنید و سپس فایل‌های و نرم‌افزارهای مربوطه را انتخاب نمائید. کار که تمام شد، کلید Share را بزنید تا اشتراک فایل شروع شود.

انتقال فایل از طریق wifi , انتقال فایل بین دو کامپیوتر از طریق wifi , انتقال فایل بین کامپیوتر و اندروید

در وسیله‌ی دیگر که دریافت‌کننده‌ی فایل است باید گزینه‌ی Get Files/Folders را انتخاب نمائید و دریافت فایل شروع می‌شود.

قدم سوم: وسیله‌ی فرستند‌ه‌ی فایل یک کد ۶ رقمی ایجاد می‌کند که در وسیله‌ی دیگر باید این کد را وارد کنید تا ارتباط امن مورد تأیید قرار گیرد.

انتقال فایل بین دو کامپیوتر با کابل شبکه , انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر , انتقال فایل از لپ تاپ به کامپیوتر

قدم چهارم: انتقال فایل شروع می‌شود و بعد از پایان آن، برای دیدن فایل‌های دریافتی باید از حالت مدیریتی یا Manage Mode استفاده کنید و گزینه‌ی ViewPouch را انتخاب نمائید.فایل منیجر این نرم‌افزار بسیار خوب و کامل است. انجام کارهای مقدماتی توسط آن ممکن است و می‌توان تمام محتوای یک فولدر را با انتخاب آن فولدر جابجا کرد.


ویدیو : انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم