انتقاد یک نماینده از بدهی‌ های دولت سابق : نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بدهی‌هایی ...


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بدهی‌هایی که به گفته وی از پروژه‌های نیمه تمام دولت گذشته به ارث رسیده است انتقاد کرد. خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بدهی‌هایی که به گفته وی از پروژه‌های نیمه تمام دولت گذشته به ارث رسیده است انتقاد کرد.

محمدرضا باهنر در همایش هم اندیشی توسعه خوی درباره وضعیت بودجه کشور گفت: با توجه به بدهی‌هایی که از هزینه پروژه‌های نیمه تمام گذشته روی دست ما مانده است برای توسعه کشور و برای توسعه مناطق باید از بخش خصوصی کمک گرفت و با مشارکت مردم این پروژه ها و دیگر پروژه های عمرانی را به سرانجام رساند.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه دولت نباید با استخدام ایجاد اشتغال کند افزود:‌ دولت باید به جای استخدام، امکانات و فضای کسب و کار و رونق اقتصادی ایجاد کند تا امکانات اشتغال فراهم شود، ما نیز در مجلس دولت را کمک می کنیم، باید مجوزات دولتی به حداقل برسد و اختیارات و مشارکت مردم به حداکثر افزایش یابد.

باهنر با اعلام اینکه در دو سه سال آینده دوران طلایی را پیش رو داریم، گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای اصل 44 و رویکرد دولت آقای روحانی می توانیم در این مدت قابلیت های کشور و مناطق مختلف را به ثروت ملی تبدیل کنیم و با برنامه ریزی دقیق مردم را در اقتصاد کشور سهیم کنیم؛ بنابراین در سالهای آینده دوران طلایی را پیش رو خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان نماینده خوی درباره این منطقه افزود:‌ دکتر صدرنماینده مردم خوی چنان شیرین در مورد خوی و جاذبه ها و دیدنی ها و قابلیت هایش صحبت می کند که می خواهم کرمان را ترک کرده و به شهرستان خوی بیایم.

وی که در نشست بزرگ توسعه خوی سخنرانی می کرد افزود: این نشست ها و جنب و جوش ها ما را امیدوار می کند که نماینده مردم به همراه مردم کمر همت بسته اند تا منطقه خود را توسعه بخشند و آباد سازند و برای جوانان اشتغال زایی کنند.


ویدیو : انتقاد یک نماینده از بدهی‌ های دولت سابق