انتقاد هاشمی از منفی بافی در مذاکرات : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره ...


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ایران از لحاظ منابع طبیعی، نیروی انسانی مستعد و مردمی وفادار به نظام گفت: باید با توجه به همه این زمینه‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشرفت ایران گام‌های اساسی برداریم و زیبنده این نظام نیست که جوانان تحصیل‌کرده‌اش از بیکاری گلایه کنند. خبرگزاری ایسنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ایران از لحاظ منابع طبیعی، نیروی انسانی مستعد و مردمی وفادار به نظام گفت: باید با توجه به همه این زمینه‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشرفت ایران گام‌های اساسی برداریم و زیبنده این نظام نیست که جوانان تحصیل‌کرده‌اش از بیکاری گلایه کنند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای گروه سرمایه‌گذاری آل‌طه با اشاره به اهداف تاسیس و دستاوردهای جهادسازندگی در کشور گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر اخلاص نیروهای جهاد سازندگی باشد، چون در جنگ به‌عنوان سنگرسازان بی‌سنگر، حامی رزمندگان در خطوط مقدم بودند و پس از جنگ، در دوران سازندگی طرح‌های بسیار مهمی را به انجام رساندند.

او با تاکید بر جایگاه مردم ایران در دنیا گفت: شهردار وین که اخیرا به ایران آمده است، در دیدار با من به صراحت اعتراف کرد که الان یک بحث جدی بین دولت‌های اروپایی مطرح شده که چگونه ایران در منطقه‌ای که کاملا ناامن است، امنیتی پایدار و ستودنی دارد.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به مزاحمت‌هایی که تندروهای شعاری در راه پیشرفت کشور ایجاد کرده‌اند، گفت: در زمانه‌ای که انسان‌های آزاده دنیا به قابلیت متون اسلامی برای مقبولیت در فطرت انسان‌ها اعتراف می‌کنند، عده‌ای در داخل با نگاه شعاری، هم سیاست خارجی را مختل می‌کنند و هم بر سر راه حضور جدی سرمایه‌گذاران خارجی مانع ایجاد می‌کنند.

او با ابراز تاسف از منفی‌بافی‌های عده‌ای معدود در ماجرای مذاکرات هسته‌ای گفت: عضویت در باشگاه هسته‌ای جهان، به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران رسمیتی بین‌المللی بخشیده و آژانس موظف و مکلف است که نیازهای علمی و تجهیزاتی ایران را در این زمینه فراهم کند.


ویدیو : انتقاد هاشمی از منفی بافی در مذاکرات