انتقاد مخاطبان از اجرای مجری "ماه عسل" : انتقاداتی از اجرای برنامه «ماه عسل» ...


انتقاداتی از اجرای برنامه «ماه عسل» داریم، مخاطبان معتقدند اجرای آقای ضیاء روان نیست و سئوالاتی می‌پرسد که بی‌پاسخ می‌ماند. خبرگزاری فارس: مدیر امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی صداوسیما گفت: انتقاداتی از اجرای برنامه «ماه عسل» داریم، مخاطبان معتقدند اجرای آقای ضیاء روان نیست و سئوالاتی می‌پرسد که بی‌پاسخ می‌ماند.
 
«مجید محمودی» مدیر امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما (سامانه 162) درباره نظر مخاطبان رسانه ملی راجع به برنامه‌های ماه رمضان در تماس با سامانه 162، گفت: استقبال از برنامه‌های سیما در تابستان امسال بی‌نظیر بوده است. به ویژه در ماه مبارک رمضان حجم تماس‌ها خیلی زیاد شده که بیشتر مربوط به سریال‌های در حال پخش از شبکه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم درباره بازخورد سریال‌های ماه رمضان و استقبال مخاطبان از این سریال‌ها صحبت کنیم، باید بگویم استقبال از سریال «راز پنهان» شبکه یک خیلی زیاد بوده است، به طوری که شب‌هایی که ساعت پخش آن به دلیل پخش ویژه برنامه‌ای 10 الی 5 دقیقه جابجا می‌شود، حجم تماس‌ها بسیار زیاد می‌شود و مردم از این تاخیر گله‌مند هستند.

فوت ناگهانی مجری معروف ایرانی حین اجرای زنده , ماجرای بیهوش شدن خانم احمدی مجری هواشناسی در اجرای زنده , فوت ناگهانی مجری تلویزیون هنگام اجرای زنده

محمودی اظهار داشت: این حجم تماس‌ها نشان دهنده آن است که مردم منتظر دیدن این سریال هستند. حتی تماس‌های خیلی زیادی با 162 می‌شود و مردم می‌خواهند ساعت تکرار «راز پنهان» را بدانند.

وی درباره بازخورد دیگر برنامه‌های ویژه رمضان از طرف مخاطبان هم گفت: برنامه‌های افطار و سحر برنامه‌های خوبی است که همیشه مخاطبان خاص خود را داشته است و البته من از این استقبال مردم واقعاً تعجب می‌کنم چون برخی از برنامه‌ها در ساعتی پخش می‌شود که به نظر می‌رسد مخاطب کمی دارد.

مدیر امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی صداوسیما با بیان اینکه هر کس با توجه به گرایش و روحیه خود برنامه‌ای را انتخاب و تماشا می‌کند، تصریح کرد: به طور کلی امسال بینندگان برنامه‌های سیما بیشتر از قبل بوده است، هر چند ساعت پخش برخی از برنامه‌ها باعث شده بیننده کمتری داشته باشد.

 مثلا برنامه «این شب‌ها» با اجرای آقای درستکار از جمله برنامه‌های محبوب است که اگر ساعت پخش آن کمی بهتر بود، مخاطبان آن بسیار بیشتر از حال می‌شد.


 وی ادامه داد: سریال «مرد نقره‌ای» که از شبکه استانی شما پخش می‌شود نیز از جمله سریال‌های خوبی است که به دلیل اینکه از یک شبکه دیجیتالی پخش می‌شود و بسیاری از مردم هنوز دستگاه دیجیتال ندارند، کمی مغفول مانده است.

محمودی عنوان داشت: درباره سریال «چمدان» هم انتقادهایی صورت می‌گیرد، مثلا برخی تماس گرفته و گفته‌اند برنامه بی‌محتوایی است اما در هر حال یک سریال طنز است و شاید برخی از آن خوش‌شان بیاید.


ویدیو : انتقاد مخاطبان از اجرای مجری "ماه عسل"