انتقاد شدید پل اسکولز از فن خال : اسطوره منچستر یونایتد، پل اسکولز، از واکنش ...


اسطوره منچستر یونایتد، پل اسکولز، از واکنش «عجیب» لوئیس فن خال به سخنان سم الردایس انتقاد کرد. طرفداری: به نقل از وب‌سایت «ساکروی»، الردایس پس از تساوی 1-1 با شیاطین در آپتون پارک، تیم فن خال را «یونایتدِ پاس بلند» نامید. این کار باعث شد تا فن خال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برنلی، پرونده ای بیاورد تا ثابت کند ادعای الردایس غلط بوده و این وست هم بود که درصد بالاتری پاس بلند داشت.

اسکولز، که لیگ برتر را 11 بار با یونایتد فتح کرد، معتقد است که فن خال نباید به نظرات الردایس، که به شوخی گفته شده بودند، واکنش نشان می داد. وی به شبکه «بی‌تی اسپورت» گفت: "چرا به یک سرمربی از وست هم واکنش نشان می دهی؟ اگر سرمربی یک تیم رقیب مانند چلسی یا منچستر سیتی بود، اوضاع فرق می کرد اما هر چه باشد، تو سرمربی منچستر یونایتدی. صادقانه بگم رفتارت برای ام کاملاً عجیب بود، چرا که احساس کردم نظرات الردایس از همان اول هم بی پایه و اساس بودند."

ملی پوش سابق تیم ملی هلند، پیر فن هویدونک، نیز دید مشابه و تیره ای نسبت به دوران حضور هم وطن اش در اولد ترافورد داشته و تأثیر او را بر باشگاه، «غیر قابل تشخیص» توصیف کرد. مهاجم سابق سلتیک و ناتینگام فارست مدعی شد که «بزرگ ترین دلقک ها» در حال مسخره کردن تاکتیک های فن خال هستند.

او به رسانه «فتبال اینترنشنال» گفت: "لوئیس به نظر جانشین خوبی برای دیوید مویس بود اما در حال حاضر، ناامیدکننده بوده است. کسب نتایج به این شکل و شیوه بازی شان فاجعه است. من اثر فن خال را نمی بینم. او غیر قابل تشخیص است.

"همه چیز در تابستان شروع شد. نمی توانستید سیاست نقل و انتقالات شان را دنبال کنید. به نظر می رسید که یونایتد فقط چند نام بزرگ به خدمت گرفت. نتیجه، تیمی از بازیکنان تاپ [ولی] بدون اتحاد است. حتی بزرگ ترین دلقک ها نیز دارند به فن خال می خندند. در دوران حضورم در ناتینگام فارست با آن ها کار کردم: دیو باست و ران اتکینسون. آن ها در انگلستان سرمربیانی مورد احترام هستند اما می دانم که تنها بازیگرانی بسیار بد هستند؛ مردانی که هیچ ایده ای برای بهبود یک تیم نداشتند. این ها و [سم] الردایس از یک قماش اند."


ویدیو : انتقاد شدید پل اسکولز از فن خال