انتقاد شدید محسن بنگر به فدراسیون فوتبال : محسن بنگر معتقد است: مصدومیت گابریل ...



فدراسیون فوتبال , محسن بنگر , دعوت دومین عابر بانک به فدراسیون فوتبال

محسن بنگر معتقد است: مصدومیت گابریل و حاتمی هدیه فدراسیون بود!

محسن بنگر در پایان تمرین عصر امروز (یکشنبه) پرسپولیس در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل النصر عربستان اظهار داشت: ما برای این بازی دو بازیکن خیلی خوب خود را از دست دادیم و این هدیه فدراسیون به پرسپولیس بود که زمان بازی ما با نفت مسجدسلیمان را تغییر نداد.النصر تیم بسیار خوبی است و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به دیگر تیم‌ها در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارد. النصری‌ها به نوعی اصلی‌ترین رقیب ما برای صعود از گروه A لیگ قهرمانان آسیا هستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه النصر قوی‌تر از بنیادکار ازبکستان و لخویای قطر است، یادآور شد: تیم‌های عربستانی به مراتب قوی‌تر از تیم‌های اماراتی و قطری هستند و در لیگ قهرمانان آسیا همیشه جزو مدعیان بوده‌اند. ما بازی فوق‌العاده سختی مقابل النصر پیش‌رو داریم و اگر برای لحظه به لحظه این بازی برنامه نداشته باشیم سرمان کلاه خواهد رفت.

بنگر در پاسخ به این پرسش که آیا به هواداران قول پیروزی در این بازی را می‌دهد یا نه، گفت: این بازی با بازی‌‌های دیگر ما خیلی فرق می‌کند مخصوصاً با بازی‌های لیگ که از اهمیت زیادی برای ما برخوردار نیست.

وی با تأکید بر اینکه سرخپوشان تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌اند، تصریح کرد: قول پیروزی نمی‌دهم اما اگر بتوانیم طی دو دیدار رفت و برگشت چهار امتیاز و حتی سه امتیاز از النصر بگیریم صدرنشین گروه‌مان خواهیم شد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : انتقاد شدید محسن بنگر به فدراسیون فوتبال