انتقاد شدید حسین علیزاده از خانه هنرمندان : حسین علیزاده نوازنده تار و سه تار ...


حسین علیزاده نوازنده تار و سه تار از برخی رفتارهای مسوولان خانه هنرمندان در مواجه با هنرمندان انتقاد کرد. تماشا: حسین علیزاده نوازنده تار و سه تار از برخی رفتارهای مسوولان خانه هنرمندان در مواجه با هنرمندان انتقاد کرد. به گزارش روابط عمومی برگزاری نشست خبری این استاد، بهرنگ تنکابنی مدیر برنامه های علیزاده در نشست خبری که صبح دیروز در تالار وحدت برگزار شد با انتقاد از خانه هنرمندان ایران در برخورد با حسین علیزاده و لغو برگزاری نشست این هنرمند در آن مکان گفت: «از مدت ها پیش طی مذاکره با خانه هنرمندان ایران، قصد داشتیم این نشست را همانند دیگر برنامه هایمان روز یکشنبه 3 اردیبهشت در آنجا برگزار کنیم که متاسفانه در آخرین لحظات اعلام کردند که در این تاریخ جلسه شورای مدیران خانه هنرمندان ایران است و شما می توانید با تنظیم یک قرارداد با مبلغ 500 هزار تومان جلسه را در تاریخ دیگری برگزار کنید».

پرفورمنس هنرمندان در تولد حسین علیزاده , خانه هنرمندان , حسین علیزاده

او ادامه داد: «ما به واسطه این برخورد از هم اکنون اعلام می کنیم که تا زمانی که جناب سرسنگی در خانه هنرمندان ایرانه هستند ما هیچ برنامه ای را در آنجا نخواهیم داشت و امیدواریم شورای خانه هنرمندان پاسخگوی این برخورد باشند». حسین علیزاده نیز در این باره افزود: «وقتی یک مکانی اسمش خانه هنرمندان است و ما هنرمندان که من خود به شخصه جزو هیات موسسان آن بودم با ذوق و شوق این خانه را تشکیل دادیم چرا باید چنین برخوردهای غیرقابل باوری را شاهد باشیم».

علیزاده ادامه داد: «من از آقایان عزت الله انتظامی و امیرخانی این سوال را دارم که آیا مصوبه ای برای چنین رویکردی دارند و آیا از این به بعد ما باید شاهد چنین برخوردهایی با هنرمندان باشیم؟»

علیزاده بعد از لغو نشست در خانه هنرمندان طی هماهنگی با مسوولان بنیاد رودکی این برنامه را در تالار وحدت برگزار کرد.


ویدیو : انتقاد شدید حسین علیزاده از خانه هنرمندان