انتقاد دوباره دادکان از وزیر ورزش : محمد دادکان از مخالفت وزارت ورزش و جوانان ...


محمد دادکان از مخالفت وزارت ورزش و جوانان با حضورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان انتقاد کرد. ایسنا: محمد دادکان از مخالفت وزارت ورزش و جوانان با حضورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان انتقاد کرد.

محمد دادکان با ارسال نمابری نسبت به مخالفت وزارت ورزش و جوانان با حضورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان واکنش نشان داد.

در بخشی از این نمابر آمده است: "به دنبال پرسش‌های مکرر رسانه‌ها و مردم و به منظور تنویر افکار عمومی مطالبی را در حد اختصار اعلام می‌دارد که از بدو آغاز به کار دولت تدبیر و امید در نوبت‌های متعدد از اینجانب برای همکاری‌ با دولت و پذیرش مسئولیت‌هایی در ورزش کشور به عمل آمد که علی‌رغم اعلام آمادگی برای خدمت به مردم و کشورم با صلاحدید مسئولین عالی رتبه دولت این امکان فراهم نگردید که البته امری طبیعی است و انتخاب همکاران دولت از اختیارات ریاست محترم جمهوری است که اینجانب نیز بدان احترام می‌گذارم.

علی‌رغم تاکید ریاست محترم جمهوری مبنی بر نقد پذیری دولت و لزوم بهره‌گیری از دیدگاه صاحب نظران و خبرگان در همه زمینه‌ها که طبیعتا موجب رشد و پیشرفت دولت خواهد شد و به دنبال انتخاب وزیر محترم ورزش (که پس از فراز و فرودهای فراوان که در این فرصت مجال بازخوان آن نیست) عملکرد ایشان در بوته نقد کارشناسان قرار گرفته که اینجانب نیز مشفقانه دیدگاه‌ها و نظرات خودم را در موضوعات مختلف بیان نموده‌ام که متاسفانه از پیشنهادهای سازنده و نقدهای کارشناسانه اینجانب و دیگر صاحب‌نظران در جهت بهبود اداره ورزش کشور استقبال نگردیده است. ایشان همچنین در آخرین اقدام خود نیز با حضور اینجانب به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان نیز مخالفت نموده و کتبا آن را ابراز کرده است.

اینک صرف نظر از جنبه‌های شخصی موضوع برای اینجانب قابل اغماض است، این پرسش برای افکار عمومی مطرح می‌گردد که چگونه نظر رسمی دانشگاه در معرفی نماینده خود، برای حضور در ستاد امور جوانان که از بدیهی‌ترین اصول دموکراسی و اختیارات آن‌هاست توسط وزیر دولت تدبیر و امید وتو می‌شود؟

در پایان اینجانب ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه که بنده را شایسته نمایندگی خود در ستاد ملی امور جوانان کشور دانسته‌اند اعلام می‌دارد که خاموش و حذف کردن صدای آن‌هایی که با خدای خود برای خدمت به مردم و کشور عهد بسته‌اند، به دست بنده‌هایش ممکن نیست که «تعز من تشاء و تذل من تشاء»".


ویدیو : انتقاد دوباره دادکان از وزیر ورزش