انتقاد تند کمدین آمریکایی از دونالد ترامپ : لوئیس سی‌.کی کمدین آمریکایی از ...


لوئیس سی‌.کی کمدین آمریکایی از هوادارانش درخواست کرد که به دونالد ترامپ رای ندهند. او ترامپ را با آدولف هیتلر مقایسه کرد. خبرآنلاین: لوئیس سی‌.کی کمدین آمریکایی از هوادارانش درخواست کرد که به دونالد ترامپ رای ندهند. او ترامپ را با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

بازیگر «جاسمین غمگین» شنبه صبح ایمیلی برای هواداران خود ارسال کرد و در آن ضمن اطلاع‌رسانی درباره فصل ششم سریال «هوراک و پیت» از هواداران خود تقاضا کرد که به دونالد ترامپ رای ندهند.

او در این نامه نوشته است : «لطفا رای دادن به ترامپ را متوقف کنید. این کار شاید در آغاز خنده‌دار بود، اما این مرد هیتلر است. هیتلر هم در آلمان دهه 30 میلادی فردی بامزه بود که به مردم انرژی تازه‌ای می‌داد.»

دونالد ترامپ , دونالد ترامپ جونیور , دختر دونالد ترامپ

البته سی.کی می‌گوید که این نامه در حمایت از هیلاری کلینتون یا برنی سندرز نیست، هر چند که این دو را دوست دارد.

او در این باره نوشت : «من از هیلاری کلینتون یا برنی سندرز حمایت نمی‌کنم. من هر دوی آن‌ها را دوست دارم، و اگر صادق باشم برای دور بعدی ریاست جمهوری آمریکا دوست دارم که یک محافظه‌کار این مسئولیت را برعهده بگیرد، زیرا اوباما هشت سال رئیس‌جمهور بوده و اکنون به یک محافظه‌کار نیاز داریم تا تعادل برقرار شود. به عقیده من دولت باید انعکاسی از مردم باشد. باید یک محافظه‌کار باهوش رو در روی یک نامزد لیبرال قرار بگیرد. در این صورت شاهد بحث‌های خوبی خواهیم بود و آن زمان کشور می‌تواند تصمیم بگیرد که این بار به کدام مسیر وارد شود.»

بازیگر سریال «لویی» در ادامه گفت : «ترامپ آن محافظه‌کار باهوش نیست. او یک فرد دوروی متعصب دیوانه است. او خطرناک است. او نشانه‌ای از یک مشکل واقعی است.»

او به هواداران جمهوری‌خواه خود گفت که از آن‌ها نمی‌خواهد که به دموکرات‌ها رای دهند، بلکه درخواست می‌کند که فرد دیگری را به جای ترامپ انتخاب کنند، سی.کی انتخاب ترامپ را نوعی خودکشی ملی توصیف کرد.


ویدیو : انتقاد تند کمدین آمریکایی از دونالد ترامپ