انتقاد تند قلعه‌نویی از بازیکنان استقلال : سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز تیمش از عملکرد شاگردان خود به شدت انتقاد کرد. خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی با چهره‌ای ناراحت به دلیل شکست استقلال مقابل فولاد در کمپ مرحوم حجازی حاضر شد.

سرمربی تیم استقلال که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود در همان ابتدای ورودش به زمین چمن بازیکنان را دور هم جمع کرد و به شدت نسبت به عملکرد آنها در بازی دیروز انتقاد داشت.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: من نمی‌دانم چرا باید در چنین شرایط حساسی اینقدر راحت امتیاز از دست بدهیم من فیلم بازی را تماشا کرده‌ام و عملکرد تک تک‌تان را مورد بررسی قرار دادم، آقای عنایتی شما فیلم بازی را تماشا کردید؟ کاپیتان تیم فوتبال استقلال در این لحظه با تکان دادن سر خطاب به سرمربی گفت که فیلم را تماشا کرده و خیلی از صحنه‌ها را دیدم.

قلعه‌نویی با ناراحتی خطاب به آرش برهانی گفت ما تو را به داخل زمین فرستادیم تا کار به نفع‌مان پیش برود اما 17 دقیقه در زمین هیچ کاری انجام ندادی، گل دوم آنها به شکلی به ثمر رسید که هافبک حریف از بین 7 نفر شماها به ما گل زد.

سرمربی استقلال تأکید کرد: الان وقت امتیاز از دست دادن است؟ ما تیممان در حساس‌ترین شرایط قرار دارد آن وقت شما اینگونه ظاهر می‌شوید، طرف با نیم متر قد روی سر شما مدافعان گل زده است، آقای صادقی و عمران‌زاده آیا باید اینگونه گل بخوریم.

سرمربی تیم استقلال که بسیار ناراحت به نظر می‌رسید خطاب به بازیکنانش گفت: اصلاً خوب کار نکردید و من اصلاً از عملکرد تیم راضی نیستم خودتان بروید اشتباهاتتان را ببینید و متوجه می‌شوید که کجا دچار مشکل شده‌ایم.

سرمربی استقلال بعد از پایان صحبت‌هایش بدون آنکه تمرین را نظاره کند راهی رختکن شد.


ویدیو : انتقاد تند قلعه‌نویی از بازیکنان استقلال