انتقاد از ترویج یک سبک جدید در مداحی ها : صادق آهنگران، مداح دفاع مقدس، در ...


صادق آهنگران، مداح دفاع مقدس، در گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) در زاهدان، در زمینه ورود سبکهای غربی به مداحی بواسطه دستهای پنهان هشدار داد. روزنامه جمهوری اسلامی: صادق آهنگران، مداح دفاع مقدس، در گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) در زاهدان، در زمینه ورود سبکهای غربی به مداحی بواسطه دستهای پنهان هشدار داد.

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به برنامه‌ریزی بیگانگان برای ورود به جامعه مداحان افزود: بحث ورود گروه‌های انحرافی به هیئات مذهبی قابل بررسی است. ورود شعرهای محاوره‌ای همراه با سبکهای غربی از جمله آسیب‌هاست که دشمن با برنامه‌ریزی روی جوانان مداح اهداف خود را اجرائی می‌کند.

آهنگران گفت: کار مداحی حساس است اگر ما جلوی علماء و روحانیون خط انقلاب زانو نزنیم قطعاً راه ما به بیراهه می‌رود. ما باید تابع روحانیت باشیم و به خطوط قرمز که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند توجه داشته باشیم. یکی از تجربیات بنده این است که کسانی که ادعا دارند و از مسیر روحانیت خارج می‌شوند قطعاً دچار انحراف شده‌اند.

وی افزود: با وجود سبک‌های اصیل در کشور چه اتفاقی افتاده است که مداحان ما به سمت و سوی سبک‌های غربی و غیرمتعارف می‌روند؟ قطعاً پشت این تمایلات دست‌هایی پنهان است.


ویدیو : انتقاد از ترویج یک سبک جدید در مداحی ها