انتقادهای تند عربشاهی از پروین : ضیا عربشاهی با انتقاد شدید از علی پروین گفت: ...


ضیا عربشاهی با انتقاد شدید از علی پروین گفت: برخی از قدیمی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های دایی را ندارند. ایسنا: پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتار برخی پیشکسوتان این تیم اظهار کرد: یکسری از افراد هستند که می‌گویند ما پرسپولیسی هستیم اما متاسفانه به فکر مسائل دیگری هستند. ممکن است با حرف‌هایی که الان می‌زنم من را نبخشند و یا رنجیده‌خاطر شوند اما در حال حاضر که پرسپولیس با علی دایی صدرنشین است و نتایج خوبی را هم می‌گیرد، متاسفانه برخی سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌توانند موفقیت پرسپولیس را ببینند.

او ادامه داد: در چند سال گذشته پرسپولیس طعم قهرمانی را نچشیده و حال با دایی شرایط خوبی دارد اما یک سری از دوستان شیطنت می‌کنند. آنهایی که دم از پرسپولیسی بودن می‌زنند باید بدانند که هیچ چیز مهم‌تر از موفقیت این تیم نیست. پرسپولیس مال آنها نیست که متعلق به میلیون‌ها هوادار و بیش از 120 پیشکسوت است که برای این تیم زحمت کشیده‌اند.

عربشاهی در ادامه گفت: بعضی‌ها که به اندازه پنج انگشت هم نیستند، دارند دق می‌کنند و چشم دیدن رویانیان و دایی را ندارند. روی صحبت من با علی پروین است. آقای پروین! چرا وقتی دایی را محروم کردند، سکوت کردید؟ چرا از موضع دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس دفاع نکردید؟ شما که اسطوره پرسپولیس هستید و می‌گویید من پرسپولیسی‌ ام، آیا باید از موفقیت دایی چشم‌پوشی کنید؟ چشم دیدن موفقیتش را ندارید؟

این پیشکسوت پرسپولیس گفت: شما که می‌گویید دلتان به حال پرسپولیس می‌سوزد، چرا وقتی تیم صدرنشین است کارشکنی می‌کنید؟ آقای پروین شما پرسپولیسی هستید و خانواده‌تان هم همینطور اما نوه شما در تلویزیون می‌گوید که من استقلالی هستم! زمانی که خیری می‌خواست چک خلعتبری را بدهد چرا گفتید که چک آن فرد را بگیرید؟ مگر شما پرسپولیسی نبودید. آقای پروین شما در منزلتان که مثل کاخ می‌ماند نشسته‌اید. البته خدا بیشترش کند اما پیشکسوتانی هستند مثل مجتبی محرمی، نجم‌الدین بخشی و وحید قلیچ که الان روی تخت بیمارستان هستند و سال‌های سال برای این تیم زحمت کشیدند اما شما به راحتی از آنها چشم‌پوشی می‌کنید. من که 13 – 14 سال در پرسپولیس بازی کرده‌ام و یک ثانیه هم ذخیره نبودم در سال 65 به خاطر پرسپولیس از پیشنهاد هفت میلیونی گذشتم. اما شما از یک ریال هم نمی‌گذرید. من می‌توانستم در آن زمان دو آپارتمان 200 متری بخرم که الان ارزش آنها 10 میلیارد تومان می‌شد.

ضیا عربشاهی در ادامه انتقادها خود از پروین گفت: لطفا به دنبال پست و مقام‌ها نباشید. اگر راست می‌گویید که یک پرسپولیسی هستید مثل یک سرباز در خدمت پرسپولیس باشید. آدم باید همیشه مرد باشد و پشت و روی دستش یکی باشد و به دنبال منافع شخصی هم نرود. به عنوان یک سرباز کوچک پرسپولیس افتخار می‌کنم که به دنبال منافع پیشکسوتان هستم و افتخار می‌کنم که دایی دارد پرسپولیس را به جایگاه خودش می‌رساند.


ویدیو : انتقادهای تند عربشاهی از پروین