انتقادهای تند رهبری‌ فرد از گل‌محمدی : بهروز رهبری‌فرد می‌گوید پرسپولیس با ...


بهروز رهبری‌فرد می‌گوید پرسپولیس با دعای مردم داماش را شکست داده نه با تاکتیک خود! خبرآنلاین: بهروز رهبری‌فرد می‌گوید پرسپولیس با دعای مردم داماش را شکست داده نه با تاکتیک خود!

 بهروز رهبری‌ فرد در مورد حضورش در یک سریال تلویزیونی گفت: «چند وقتی است هر روز درگیر این سریال هستم قبلا قرار بود یک سکانس بازی کنم اما الان در 7،8 قسمت آن بازی کردم.»

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم با داماش گیلان در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی و پیروزی سرخ‌پوشان هم گفت: «پرسپولیس برد و چقدر هم موقعیت گل داشت! فکر می‌کنم یک سری از بردها در فوتبال بردهای خدایی است. یعنی مردم دعا می‌کنند و تیم برنده می‌شود مثل بازی ایران و استرالیا، یا بازی پرسپولیس و داماش.»

وی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت: «تیم یحیی گل‌محمدی نه تاکتیک داشت و نه موقعیت و فقط با یک خوش‌شانسی توانست داماش را ببرد. البته در این میان دعای مردم هم تاثیرگذار بود چون لیگ برای پرسپولیس تمام شده و فقط همین جام‌حذفی مانده است.»

رهبری‌فرد از عملکرد مهاجمان پرسپولیس هم انتقاد کرد: «فکر می‌کنم یحیی هنوز ترکیب تیمش را نشناخته چرا که اگر اینطور بود نوری و نوروزی نباید از ترکیب بیرون می‌نشستند. این دو بازیکن در حال حاضر بهترین‌های پرسپولیس هستند. نوروزی یک مهاجم درگیر، سرزن و گلزن است اما روی نیمکت می‌نشیند، در عوض انصاری‌فرد 90 دقیقه توپ به پایش می‌خورد و جدا می‌شود اما همچنان در ترکیب است.»

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با حضور رضا ترابیان به عنوان دستیار در کنار گل‌محمدی گفت: «اگر قرار است به یحیی کمک شود چرا ترابیان به کادر فنی اضافه شد؟ باید یکی مثل ویسی یا تارتار اضافه شود که سابقه مربیگری دارد. فکر می‌کنم باند یحیی در پرسپولیس تکمیل شد. ترابیان و گل‌محمدی با هم مشغول ساخت و ساز هستند و خودم از ترابیان 2 واحد آپارتمان خریدم. یحیی همانطور که بگوویچ را به نان و نوا رساند، دیگران را هم به همین صورت نان و نوا می‌رساند.»

وی در مورد تقابل پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی گفت: «سپاهان یک تیم حرفه‌ای است که در این چند سال یا قهرمان بوده یا مدعی قهرمانی، قطعا بازی سختی برای هر 2 تیم خواهد بود. خدا کند مثل بازی با داماش خدا به پرسپولیس کمک کند، چون پرسپولیس باید سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.»

البته رهبری فرد در شرایطی این صحبت ها را مطرح می کند که در ماه های گذشته اکثرا علیه پرسپولیس حرف زده. او از زمانی که از کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بیرون مانده ، مصاحبه هایی علیه این باشگاه انجام داده است اما به هر حال نمی توان منکر نتایج خوب پرسپولیس از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی شد.


ویدیو : انتقادهای تند رهبری‌ فرد از گل‌محمدی