انتشار «قاصدک» شجریان پس از 18 سال : محمدرضا شجریان آلبوم «قاصدک» را پس از ...


محمدرضا شجریان آلبوم «قاصدک» را پس از 18 سال در خارج از کشور منتشر می کند. فرارو:  محمدرضا شجریان آلبوم «قاصدک» را پس از 18 سال در خارج از کشور منتشر می کند.

این خبر را سایت رسمی محمدرضا شجریان اعلام کرده است. این آلبوم آخرین همکاری او با زنده یاد پرویز مشکاتیان است که در سال 74 در دو شهر پاریس و گوتنبرگ به اجرا در آمده بود. همایون شجریان در این اثر تنبک نواخته است.

قاصدک در دستگاه ماهور نواخته شده و شجریان اشعاری از مهدی اخوان ثالث، نیما، سعدی و باباطاهر را با سنتور مشکاتیان خوانده است. این اجرا در این سالها با کیفتی پایین میان علاقه مندان موسیقی ایرانی دست به دست شده است. اما آنچه از دموی این اثر بر می آید اجرایی متفاوت با آنچه قبلا شنیده است به انتشار می رسد.

شجریان در آبان ماه سال گذشته خبر از انتشار دو آلبوم با گروه شهناز داد. با این حال علیرغم استفاده نام او در تبلیغات دوران ریاست جمهوری او تاکنون اجازه انتشار اثر یا برگزاری کنسرت در داخل کشور را نیافته است. او اخیرا در همایش حافظ به این محدودیت اعتراض کرده است.

آنچه در ادامه می شنوید بخشی از آلبومی است که منتشر خواهد شد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

قاصدک شجریان , انتشار آلبوم های شجریان ممنوع است , شجریان
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : انتشار «قاصدک» شجریان پس از 18 سال