انتشار عکس بازیگران ایرانی با تصاویر مستهجن : كارآگاهان در رصد اینترنتی به ...


كارآگاهان در رصد اینترنتی به سایت با عنوان « فساد در سینمای ایران» روبرو شدند كه كارآگاهان پلیس فتا در بررسی این سایت دریافتند كه گردانندگان این سایت اقدام به انتشار عكس‌های خصوصی بازیگران ایرانی می‌كنند. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری گردانندگان سایت «فساد در سینمای ایران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدی كاكوان با بیان اینكه ماموران فتا برای ارتقای ضریب امنیت در فضای مجازی اقدام به رصد اینترنتی سایت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اینترنتی به سایت با عنوان « فساد در سینمای ایران» روبرو شدند كه كارآگاهان پلیس فتا در بررسی این سایت دریافتند كه گردانندگان این سایت اقدام به انتشار عكس‌های خصوصی بازیگران ایرانی می‌كنند كه با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینكه ماموران در بررسی‌ها آدرس گرداننده این سایت در ساوجبلاغ شناسایی شد، گفت: كارآگاهان در قراری صوری با گرداننده این سایت، وی را دستگیر كردند.

كاكوان افزود: كارآگاهان با اخذ نیابت قضایی وارد مخفی‌گاه این فرد شدند كه در بررسی كیس این فرد مشخص شد كه او تصویر بازیگران داخلی را با تصاویر مستهجن خارجی تركیب كرده و در سایت خود تحت عنوان «فساد در سینمای ایران» بارگذاری می‌كرده است.

وی با بیان اینكه متهم در بازجویی ضمن قبول بزه انتسابی هویت دیگر خود را نیز معرفی كرد و گفت: همدست دیگر او نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر و آنان در اعترافات خود عنوان كردند كه هر كدام مبلغ 120 هزار تومان از فردی ناشناس دریافت می‌كردند تا نسبت به این عمل اقدام كنند.

كاكوان با بیان اینكه ماموران در تحقیقات دریافتند كه فردی كه به متهمان پول می‌داده تا آنان این سایت را اداره كنند با نام جعلی اقدام به باز كردن حساب كرده است و تحقیقات برای دستگیری این فرد ادامه دارد.


ویدیو : انتشار عکس بازیگران ایرانی با تصاویر مستهجن