انتشار بسته ویژه «انتخاب رشته كنكور» از امروز : در آستانه اعلام نتایج اولیه ...



در آستانه اعلام نتایج اولیه كنكور

انتشار بسته ویژه «انتخاب رشته كنكور» از امروز

بسته ویژه انتخاب رشته كنكور شامل نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی، ویژه نامه انتخاب رشته كنكور91 و كتاب «انتخاب رشته؛ انتخاب آینده» از امروز منتشر می‌شود.

 

انتشار دفترچه انتخاب رشته عملی کنکور از امروز , آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری 95 از امروز , انتخاب رشته

 

نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی بر اساس اطلاعات آزمون سراسری سال 1390 طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار می‌تواند وضعیت داوطلب آزمون سال 1391 را با داوطلب مشابه در سال 1390 مقایسه و شانس قبولی را به وی ارائه دهد.

همچنین امكان جستجوهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده كه به داوطلبان كمك می‌كند تصویری از وضعیت پذیرش در رشته های مختلف به دست آورند.

این نرم افزار 2 روز پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1391 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org برای داوطلبان علاقمند قابل استفاده خواهد بود.

ویژه نامه انتخاب رشته كنكور91

به گزارش ایسنا، ویژه‌نامه انتخاب رشته سال 1391 از امروز 9مرداد ماه از طریق روزنامه فروشی‌های سراسر كشور عرضه می‌شود. این ویژه‌نامه شامل مطالب مفیدی در خصوص راهنمای انتخاب رشته مجازی، روشهای گزینش دانشجو، دورههای تحصیلی در آزمون سراسری، سهمیه بندی، گزینش بومی، ضوابط انتخاب رشته، راهنمای انتخاب رشته اینترنتی، نحوه استفاده از اطلاعات كارنامه و ... خواهد بود كه می تواند داوطلبان را در فرایند انتخاب رشته كمك كند.

كتاب «انتخاب رشته؛ انتخاب آینده»

ویرایش جدید كتاب "انتخاب رشته؛ انتخاب آینده" دارای هفت فصل است كه به صورت مفصل موضوع انتخاب رشته و عوامل اثرگذار بر آن را مورد بحث قرار داده است. ویرایش جدید كتاب تغییرات زیادی را در فصل‌های چهارم و ششم داشته است. محتوای كتاب طوری تدوین شده كه بتواند مكمل مطالب ویژه‌نامه و انتخاب رشته مجازی باشد.

گفتنی است، این كتاب از امروز در تهران و كرج و از 10 مرداد در سایر استان‌ها و از طریق مشخص شده در سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh.org در سطح كشور پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا نتایج اولیه كنكور 15 مرداد اعلام خواهد شد و طی ان مجازین به انتخاب رشته باید از 17 تا 23 مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته اقدام كنند./ایسنا

 


ویدیو : انتشار بسته ویژه «انتخاب رشته كنكور» از امروز