انتشار آلبوم عباس قادری در تهران! : خواننده قدیمی موسیقی موسوم به کوچه بازاری ...


خواننده قدیمی موسیقی موسوم به کوچه بازاری کشور، جدیدترین آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و این در حالی‌ست که هنوز مشخص نیست این آلبوم مجوزهای قانونی را اخذ کرده است یا نه. موسیقی ما: خواننده قدیمی موسیقی موسوم به کوچه بازاری کشور، جدیدترین آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و این در حالی‌ست که هنوز مشخص نیست این آلبوم مجوزهای قانونی را اخذ کرده است یا نه.

عباس قادری , رابطه عباس قادری با ایرج قادری , انتشار آلبوم ˝از جان و از دل˝ سالار عقیلی

آلبوم «قسم» با صدای «عباس قادری» در روزهای گذشته در برخی مراکز فروش تهران توزیع شده است و «عباس قادری» نیز در یک فایل ویدئویی که در سایت شخصی و فضای مجازی منتشر شده، اعلام کرده است که به زودی در تهران کنسرتی را برای هموطنان‌مان خواهیم داشت.

آلبوم «قسم» با صدای «عباس قادری» و آهنگسازی و تنظیم «شهرام قادری» (پسر عباس قادری) و با حضور چهره هایی چون فریدون خشنود، ترانه مکرم، پیام طونی و ... منتشر شده است.

«شهرام قادری» در توضیح شیوه انتشار این آلبوم در تهران نیز توضیح داد: «تمام مراحل تولید این اثر در خارج از کشور انجام شده است ولی پس از تولید در برخی فروشگاه‌های تهران ارائه و توزیع شده است.»

عباس قادری یکی از خوانندگان قدیمی به سبک موسیقی مردمی در ایران است. او در سال‌های آغازین دهه‌ ۱۳۵۰ با اجرای ترانه‌های، «بدنام» و «زیارت» به شهرت رسید. او خواننده‌ای از نسل خوانندگان مردمی ایران است که بعد از انقلاب دست از کار خود نکشید و همچنان کارش را تا به امروز ادامه داده است. بعد از حدود چهل و پنج سال فعالیت هنری در کارنامه هنری این هنرمند حدود ۸۳۰ ترانه در آلبوم‌ها و سبک‌های مختلف به چشم می‌خورد و از این هشتصد و سی اثر عباس قادری ، حدود هفتاد آهنگ ، برای فیلم های قبل از سال ۵۷، موسوم به فیلم‌های فارسی اجرا شده است که از جمله معروف‌ترین این قطعات که برای فیلم اجرا شده است ، می توان قطعات «بدنام» و «چیزی که عوض داره گله نداره» را نام برد .


ویدیو : انتشار آلبوم عباس قادری در تهران!