انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه شما (2) : استفاده از كاغذدیواری‌ این روزها ...



استفاده از كاغذدیواری‌ این روزها به یك فن تبدیل شده است؛ مهارتی كه با دانستن تكنیک های ساده‌ای می توان آن را به راحتی در خانه اجرا كرد.


سه بعدی
شاید دیگر دوران سر كردن در فضای طراحی‌های دوبعدی واقعا به سر رسیده. این مساله را می‌شود با نسبت خرید كاغذدیواری‌های سه‌بعدی در بازار هم فهمید. این روزها اگر گشتی در راسته فروشندگان كاغذدیواری بزنید، حتما این پدیده‌های تازه‌وارد را می‌بینید. كاغذدیواری‌هایی برجسته كه اگر از فاصله چندمتری به آنها نگاه كنید، طرح‌های خاصی به صورت برجسته دیده می‌شود. كاربرد این كاغذدیواری‌ها هم متفاوت است؛ بیشتر برای طراحی فضای اتاق‌های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی ساختمان‌ها استفاده می شوند.

مشاوره انتخاب پرده مناسب برای خانه , کاغذ دیواری برای خانه های قدیمی , کاغذ دیواری گلدار و شلوغ برای چه اتاقی مناسب است

کاغذ دیواری های سه‌بعدی های شلوغ برای خانه های بزرگ‌تر و سبکترها برای خانه‌های كوچکتر


این وسط انتخاب طرح كاغذدیواری‌های سه‌بعدی بسیار اهمیت دارد؛ سه‌بعدی‌های شلوغ برای خانه‌های بزرگ‌تر و سبك‌ترها برای خانه‌های كوچك‌تر. خوب است بدانید كاغذدیواری‌‌های سه‌بعدی برای نمایش سه‌بعدی‌شان به دیوارهای بزرگ نیاز دارند پس بهتر است برای خانه‌های كوچك اصلا سراغ این دسته كاغذدیواری‌ها نروید.

كودک

انتخاب کاغذ دیواری , انتخاب نام مناسب برای سایت , نحوه انتخاب نام مناسب برای یک برند

كاغذدیواری هایی كه برای اتاق بچه‌ها استفاده می شوند، هیچ قاعده و قانون خاصی ندارند


كاغذدیواری‌هایی كه برای اتاق بچه‌ها استفاده می‌شوند، هیچ قاعده و قانون خاصی ندارند. هر روز بسته به شخصیت‌های كارتونی جدیدی كه وارد دنیای كودكانه می‌شود تنوع این كاغذها هم در سبك و طرح‌های مختلف بیشتر می‌شود و فقط رنگ‌ها هستند كه ثابت می‌مانند. آبی، سبز، قهوه‌ای، سورمه‌ای و سفید برای پسرها و یاسی، بنفش، زرد، گلبهی، صورتی، قرمز و سفید هم برای دخترها. در كاغذدیواری اتاق بچه‌ها اگر طرح‌ها به صورت موتیف باشد؛ یعنی المان‌های تك به صورت كوچك روی كاغذ ساده قرار گرفته باشد می‌توان سرتاسر اتاق را با كاغذدیواری پوشاند اما اگر كاغذدیواری شلوغ بود، می‌شود اصل یك دیوار كاغذ اصلی و بقیه كاغذ ساده را هم در این فضا پیاده كرد.

 

کاغذ دیواری برای اتاق کودک , کاغذ دیواری قیمت مناسب , معیار مناسب برای انتخاب همسر

رنگ های كاغذدیواری می تواند به اتاق‌ها معنا و مفهوم تازه‌ای ببخشد


رنگ ها در زمان انتخاب كاغذدیواری همان‌قدر اهمیت دارند كه طرح و نقشه آنها. با استفاده از رنگ‌های كاغذدیواری می‌توان به اتاق‌ها معنا و مفهوم تازه‌ای بخشید. رنگ كاغذدیواری‌ها ارتباط مستقیمی با حجم و مساحت اتاق دارد. رنگ‌های تیره مثل مشكی، طوسی سیر یا قهوه‌ای را به هیچ عنوان در فضاهای كوچك یا تاریك نباید استفاده كرد برای اینكه محیط را كوچك‌تر و تاریك‌تر از همیشه نشان می‌دهند.

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون خانه , انتخاب فرش برای خانه , مناسب ترین نام برای انتخاب سایت

كاغذدیواری های بژ و طلایی برای اینکه گرمی بیشتری به فضا می دهند محبوب‌تر هستند


برای اتاق‌ها و فضاهایی كه دیوارهای بلندی دارند، كاغذدیواری‌های بژ و طلایی‌رنگ بهتر از كاغذدیواری‌های طوسی و نقره‌ای‌رنگ هستند. در فضاهای پرنور هم رنگ‌های بژ، طلایی و قهوه‌ای بهتر هستند برای اینكه این رنگ‌ها نور را می‌شكنند و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. كاغذدیواری‌های بژ و طلایی معمولا محبوب‌تر از كاغذدیواری‌های طوسی و نقره‌ای هستند برای اینکه گرمی بیشتری به فضا می‌دهند و به درد خانه‌های مجلل می‌خورند. رنگ‌های تیره را بیشتر در خانه‌های ساده امروزی می‌توان پیدا كرد. اگر یكی از دیوارهای سالن را تیره كردید، برای باقی دیوارها كاغذدیواری با همان طرح ولی رنگ روشن انتخاب كنید. همه آلبوم‌های كاغذدیواری، رنگ‌های روشن كاغذدیواری‌های تیره‌رنگ را هم دارند.

نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان خانه , انتخاب لباس مناسب برای مهمانی , انتخاب برس مناسب برای موها

در رنگ كاغذدیواری‌های اتاق‌ها دو خط قرمز وجود دارد؛ یكی رنگ آبی و دیگری نارنجی

 
در رنگ كاغذدیواری‌های اتاق‌ها دو خط قرمز وجود دارد؛ یكی رنگ آبی و دیگری نارنجی. معمولا طراحان دكوراسیون داخلی نارنجی سیر را به گلبهی یا نخودی و بژ تغییر می‌دهند و آبی‌ها را به نیلی، فیلی و ... نزدیك می‌كنند چون رنگ آبی اتاق را خیلی تاریك و سرد می‌كند و نارنجی به اتاق انرژی زیادی می‌دهد؛ آن‌قدر كه هیچ گوشه‌ای برای آرامش در آن پیدا نمی‌شود. برای همین طراحان این دو رنگ را برای كاغذدیواری انتخاب نمی‌كنند حتی اگر مبلمان خانه و ... هم تم نارنجی یا آبی داشته باشد، آن‌وقت رنگ دیوارها را به نقره‌ای یا سفید یا صورتی و بنفش نزدیك می‌كنند اما هیچ‌وقت سراغ نارنجی یا آبی سیر نمی‌روند؛ مگر اینكه واقعا صاحبخانه بر این كار اصرار داشته باشد!

چگونه کاغذ مناسب را انتخاب کنیم؟ , نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری , نکاتی برای انتخاب سینک مناسب

در زمان نصب كاغذدیواری‌ها باید رنگ و طرح غالب روی دیوار اصلی نصب شود


در زمان نصب كاغذدیواری‌ها باید رنگ و طرح غالب روی دیوار اصلی نصب شود. برای تشخیص این دیوار یك قانون كلی وجود دارد؛ اینكه در اتاق خواب این دیوار درست همانی است كه سر تخت در آن جا می‌گیرد و در اتاق نشیمن دیواری كه مبل اصلی خانه پشت به آن قرار داده می‌شود یا دیواری كه پشت بیشترین تعداد وسایل خانه قرار گرفته است. یادتان باشد دیواری كه در آن در یا پنجره قرار گرفته باشد، دیوار اصلی خانه نیست.

جملات مناسب برای انتخاب همسر مناسب , ایده برای کاغذ دیواری , انتخاب نام مناسب برای فرزندان

به محض ورود به محیطی هر دیواری كه بیشتر از همه توجهتان را جلب كرد، همان دیوار اصلی است


برای انتخاب دیوار اصلی خانه یك راه ساده دیگر هم هست؛ اینكه به قدرت احساس و بینایی‌تان تكیه كنید. به محض اینكه وارد محیطی شدید هر دیواری كه بیشتر از همه توجهتان را به خودش جلب كرد، همان دیوار اصلی به حساب می‌آید. دیوارهای كوچك را هم در انتخاب‌های‌تان نگذارید چون طرح زدن روی این دیوارها باعث می‌شود خانه كوچك‌تر از معمول نشان داده شود.

نکاتی برای انتخاب سینک مناسب کابینت بانک , انتخاب اس مناسب برای سایت , مشاوره برای خرید کاغذ دیواری

اگر دیوار در یک سمت ورودی خانه باشد و به عنوان دیوار اصلی خانه انتخاب شود، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد


استفاده از كاغذدیواری با تركیب رنگ غالب برای دیوار مقابل در ورودی اتاق‌های بزرگ مناسب است چون این انتخاب فضا را كوچك‌تر نشان می‌دهد. اگر دیواری كه در یك سمت ورودی خانه است به عنوان دیوار اصلی خانه انتخاب شود، آن وقت اتاق بزرگ‌تر و كشیده‌تر به نظر می‌رسد. اگر دو دیوار كناری در ورودی هم كاغذ شوند، فضا تنگ‌تر و بیشتر فشرده به نظر می‌رسد.

 

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه شما (1)


منبع : مجله منزل / bartarinha.ir


ویدیو : انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه شما (2)