امین حیایی و محمدرضا گلزار در یک فیلم جدی : امین حیایی بازیگر توانایی که چند ...


امین حیایی بازیگر توانایی که چند ماهی است با سریال «کلاه پهلوی» مهمان مخاطبان است نکات جالبی را درباره خانه سنیما و همکاری دوباره اش با محدرضا گلزار بیان کرده است. شبکه ایران: امین حیایی بازیگر توانایی که چند ماهی است با سریال «کلاه پهلوی» مهمان مخاطبان است در تازه ترین گفتگویش با در «تماشا» نکات جالبی را درباره خانه سنیما و همکاری دوباره اش با محدرضا گلزار بیان کرده است.

متن این گفته ها را در ادامه می خوانید:

*شما در طول این سال‌ها بازیگری بودید که معمولاً از اظهارنظرهای جنجالی اجتناب کردید و حاشیه زیادی نداشتید. اما در آخرین مصاحبه تان اظهارنظری درباره خانه سینما داشتید که خیلی ها را با آن از خودتان رنجاندید. چی شد که آن حرف را زدید؟

ببینید آن خبرنگار از من درباره خانه‌سینما پرسید و من گفتم همیشه مشکلات از عملکرد خود آدم‌ها نتیجه می‌گیرد.من اگر اتفاقی برایم می‌افتد باید دلیل آن را در رفتار خودم جست‌وجو کنم بعد دیگران را متهم کنم. ما در خانه‌سینما عملکردخوبی نداشتیم و ایرداهای زیادی می‌توان به مدیریت آنجا گرفت. ما با هم پیوند دوستی نداشتیم و به جای رفاقت فقط درحال رقابت با هم بودیم.

من بارها خودم دیدم که در خانه سینما کارهای و آثار همدیگر را مسخره می‌کنند این کار خیلی اشتباه است. به جای اینکه آدم‌ها را تشویق به ساخت کاری بهتر کنیم مدام او را موردتمسخر قرار بدهیم ، این به همه ما لطمه می‌زند. اشکال بعدی این بود که پول های زیادی از ما گرفتند به بهانه بیمه،مسکن و حق عضویت اما درنهایت هیج اتفاقی نیفتاد و به نظرم پول‌های زیادی در خانه سینما جا به جا شد.

این اتفاقات اعتماد اهالی سینما را به خانه‌سینما کم کرد. حالا هم که دوباره این خانه باز شده باید گذشته‌ها درس عبرت شود و آن اتفاقات تکرار نشود و حالا باید به فکر رفاقت بود ، به فکر اینکه مهره ها را درست سرجایشان بگذاریم و هرکس به کاری که می کند علم داشته باشد.

*راستی مشکل محمدرضا گلزار برطرف شد؟ ایشان می توانند به سینما برگردند؟


بله خودشان که مشکلی نداشتند و خداراشکر مشکلی که بود حل شد و ایشان الان برگشتند و دارند فیلمنامه هایی که به دستشان می رسد را می بینند. خدا را چه دیدید شاید یک کاری هم باهم پذیرفتیم.

*شنیدیم که قرار است در یک فیلم جدی بازی کنید؟


بله یک فیلمنامه جدی به دستمان رسیده که احتمالاً باهم در آن بازی می کنیم.

*از موسیقی چه خبر؟ آلبومتان کی منتشر می‌شود؟

یک اجرای دیگر در تالار وحدت در نظر داریم که به زودی عملی می شود. کارهای آلبوم هم تمام شده و اگر اتفاقی نیفتد تا اواخر مهرماه منتشر می شود.


ویدیو : امین حیایی و محمدرضا گلزار در یک فیلم جدی