«امیر بوفالو» بازداشت شد : سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری شرور فراری ...


سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری شرور فراری محله نازی آباد معروف به "بوفالو" خبر داد. خبرگزاری ایسنا: سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری شرور فراری محله نازی آباد معروف به "بوفالو" خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این‌باره گفت:به دنبال شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش محدوده نازی آباد ماموران بلافاصله اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند که در جریان تحقیقات آنان مشخص شد متهم بهرام نام داشته و در سطح محل به امیر بوفالو معروف است.

وی با بیان اینکه این فرد یکی از اراذل و اوباش سطح 2 محدوده نازی آباد بود، افزود: امیربوفالو مدتی پیش با ایجاد درگیری و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومی، اقدام به ضرب و جرح تعدادی از شهروندان کرده بود.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اشاره به نتایج تحقیقات ماموران خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که در خیابان رجایی شناسایی و مشخص شد که وی پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده است که این منطقه تحت کنترل ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد قرار گرفته و آنان پس از اطمینان از حضور متهم در محل طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

موقوفه‌ای اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی وی به ایجاد درگیری و نزاع در محدوده های جنوب تهران، زورگیری، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا منتقل شد.


ویدیو : «امیر بوفالو» بازداشت شد