امیری: از پیشنهاد پرسپولیس بی‌اطلاعم : بال چپ ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران ...


بال چپ ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها برای به خدمت گرفتنش بی‌اطلاع است، هرچند مدیرعامل این باشگاه از ارائه پیشنهاد‌هایی برای انتقال وی خبر داده است. خبرگزاری ایسنا: وحید امیری در ارتباط با اینکه گفته می‌شود پیشنهادی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس به این بازیکن ارائه شده است، گفت: به شخصه در جریان پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس نیستم و اگر پیشنهادی نیز در این رابطه مطرح شده باشد، باشگاه از آن مطلع است. در هر صورت تا پایان فصل پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با باشگاه نفت قرارداد دارم اما در ارتباط با ماندن یا رفتنم این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد و من در اختیار و تابع تصمیمات باشگاه هستم.

* در رسانه‌ها از پیشنهاد پرسپولیس مطلع شدم

وی با اشاره به اینکه بنده تنها اخباری را در رسانه‌ها در این خصوص شنیده‌ام، گفت: در رسانه‌ها مطلع شدم که از پرسپولیس پیشنهاد دارم. هرچند که مدیرعامل باشگاه عنوان کردند وحید امیری و چند بازیکن دیگر از برخی تیم‌ها پیشنهاد دارند. فعلا هیچ صحبتی با خود من در این رابطه مطرح نشده و با پرسپولیسی‌ها نیز در این رابطه نه از طرف من و نه از طرف آن‌ها حرفی زده نشده است.

بال ملی‌پوش فوتبال ایران، افزود: باشگاه نفت طی چند سال اخیر نشان داده که می‌تواند بازیکنان جوان و بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی کند. به طور مثال می‌توان به مرتضی پورعلی‌گنجی و یعقوب کریمی اشاره کرد. باشگاه نفت به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و پس از آن به طور طبیعی با فروش آن‌ها از لحاظ مالی به خود کمک می‌کند. من و سایر بازیکنان نیز از این قضیه مستثنی نیستیم.

امیری در ادامه به دیدار نفت تهران مقابل صبا در هفته هفدهم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بازی بسیار سختی را مقابل صبا انجام دادیم. صبای قم تیمی است که در خانه باختی نداشت و این مسئله کار ما را بسیار سخت کرده بود اما هم‌قسم شدیم که با توجه به جایگاهی که هم‌اکنون در آن قرار داریم و این جایگاه به هیچ وجه ایده‌آل ما نیست، بازی را ببریم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که با یک پیروزی می‌توانیم خود را به نیمه بالای جدول برسانیم و اختلاف‌مان با صدر به 8 امتیاز برسد و در جمع مدعیان قرار گیریم. هرچند هنوز خیلی زود است که در ارتباط با این مسئله اظهار نظر کنیم. خدا را شکر که با کارهای تاکتیکی سرمربی خود و تمام تلاشی که بازیکنان به خرج دادند، هر سه امتیاز این بازی را گرفتیم. ما در این دیدار فشار بسیاری را تحمل کردیم و در برخی مواقع هر نفرمان سه نفر را پرس می‌کردیم و این مسئله نشان می‌دهد که ما تنها برای برد به قم رفته بودیم.

بال ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه صبا در خانه تیم‌های زیادی را زمین‌گیر کرده بود، اظهار کرد: آن‌ها در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند اما ما توانستیم به نحو مطلوب از موقعیت‌هایی که به وجود آمد استفاده کنیم و هر سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

* مشکلات نفت درون خانوادگی است

امیری در ادامه صحبت‌هایش در ارتباط با مشکلات به وجود آمده برای این باشگاه به دلیل کمبود منابع مالی اظهار کرد: خدا را شکر دو هفته پیش پرداختی داشتیم که شرایط‌مان را بهتر کرد. با توجه به اینکه رقم قرارداد بازیکنان نفت پایین است با پرداختی جزئی نیز وضع‌مان نسبت به خیلی از تیم‌ها بهتر می‌شود.

بال ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: این مشکلات در همه تیم‌های لیگ برتری وجود دارد و باید بگویم مشکل نفت نیز درون خانوادگی است و نباید آن را باز کنیم. سرمربی و مدیرعامل تیم واقعا دلسوز هستند و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنند. در سه سال گذشته به عینه دیدم که قنبرزاده همواره پشت تیم بوده و علیرضا منصوریان نیز سرمربی‌ای است که به معرفت و خوش اخلاقی معروف است.

* رقم قرارداد هر بازیکن الجیش بودجه سه سال نفت است

وی همچنین در پاسخ به اینکه شرایط تیم فوتبال نفت برای حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و تقابل مجدد با الجیش قطر در آزادی را چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان کرد: شرایط ما با تیم الجیش قطر از زمین تا آسمان است. آن‌ها بازیکنانی می‌گیرند که قیمت هر کدام از آن‌ها بودجه 2 تا 3 سال تیم نفت است.

امیری ادامه داد: سال گذشته نیز با چنین شرایطی مواجه بودیم اما باید بگویم زمانی که بحث ایرانی بودن مطرح می‌شود، تمام این مسائل کنار می‌رود و تمام انگیزه ما به اهتزاز درآمدن پرچم کشور است. نه مشکلات مالی جلودار ماست و نه به مسائل دیگری فکر می‌کنیم. تنها حفظ آبروی پرچم کشورمان را مد نظر قرار می‌دهیم و تمام تلاش خود را برای سربلندی و موفقیت ایران می‌گذاریم. جا دارد همین جا از تمام هوادارانی که فصل گذشته بدون توجه به رنگ قرمز یا آبی تیم فوتبال نفت را حمایت کردند، تشکر کنم و امیدوارم امسال نیز ما را تنها نگذارند.


ویدیو : امیری: از پیشنهاد پرسپولیس بی‌اطلاعم