امیرحسین پیروانی: انگیزه و دوندگی بازیكنان بسیار بالا بود :       جام ملت‌های ...



 

 

بالا بردن انگیزه دانش آموزان , انگیزه بالا , هیجان بسیار بالا عبور از یک رودخانه

 

جام ملت‌های آسیا

امیرحسین پیروانی: انگیزه و دوندگی بازیكنان بسیار بالا بود

امیرحسین پیروانی گفت: مهمترین مشخصه بازیکنان ایران در بازی مقابل عراق،‌ میل به خواستن و انگیزه بالا بود.

کارشناس فوتبال در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام ملتهای آسیا مقابل عراق اظهار کرد: بازی خوبی را از بازیکنان ایران شاهد بودیم. همیشه بازیهای اول در این تورنمنت‌ها سخت است. مخصوصا اینکه بازیهای این گروه را نمی‌شد از قبل پیش‌بینی کرد.

پیروانی ادامه داد: عراق که همیشه یک فوتبال حاشیه‌ای را ارائه می‌داد، در 15 دقیقه اول سعی داشت تمرکز بازیکنان ایران را به هم بریزد، اما ملی‌پوشان اسیر این حرکت عراقی‌ها نشدند و بازی را در دستان خود گرفتند. در عین حال برخلاف جریان بازی ما گل اول را از عراق دریافت کردیم اگرچه این بهترین زمانی بود که ما می‌توانستیم گل بخوریم چرا که پس از آن بازیکنان ما به خود آمدند.

وی با بیان اینکه سیستم تیم ملی 3-3-4 بود اما در هنگام دفاع به 1-5-4 تبدیل می‌شد، ادامه داد: عراقی‌ها نیز هنگامی که ما هافبک‌های خود را به پنج نفر افزایش می‌دادیم، سیستم خود را تغییر می‌دادند تا میانه میدان را از دست ندهند. در نیمه دوم نیز با ورود خلعتبری به زمین، ایران نبض بازی را در دست گرفت و بازی بازیکنان جان بیشتری گرفت.

پیروانی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی بازیکنان در بازی مقابل عراق،‌ میل به خواستن و انگیزه بالای آنها بود،‌گفت: درست است که ما این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما نباید ضعف‌هایمان را فراموش کنیم و باید برای بازی بعد روی آنها کار کنیم. یکی از نقاط قوت تیم ملی ارسال از جناحین است که به دلیل وجود سانترکننده‌های خوبی است که در تیم ملی داریم و می‌توانیم این شیوه را در بازیهای آینده نیز پیاده کنیم.

امیرحسین پیروانی در پایان گفت: با این برد احتمال صعود ما خیلی بالا رفت. من دوندگی زیاد بازیکنان را می‌ستایم ضمن اینکه در مورد بازی بعد که در مقابل کره‌شمالی خواهد بود فکر می‌کنم ما در مقابل تیم‌های سرعتی مشکل داریم اما در بازی‌ای که من  از کره شمالی در مقابل امارات دیدم زیاد این تیم را قدرتمند ندیدم و به کسب نتیجه از این دیدار هم امیدوارم.


ویدیو : امیرحسین پیروانی: انگیزه و دوندگی بازیكنان بسیار بالا بود