«امپراطور»ی مهدی یراحی پس از 2 سال +تصاویر : «امپراطور»ی مهدی یراحی پس از 2 ...



«امپراطور»ی مهدی یراحی پس از 2 سال +تصاویر

مهدی یراحی خواننده پاپ پس از انتشار آلبوم «منو رها كن» در سال 90 امسال با آلبوم امپراطور به بازار موسیقی آمد.

تصاویر احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی 24 مرداد 95 , تصاویر مهدی سلطانی , تصاویر جنجالی مهدی رحمتی

 

مهدی یراحی خواننده ، آهنگساز ،تنظیم كننده و نوازنده پیانو ، كیبورد و گیتار ایرانی متولد آبان 1360 در اهواز است.

تبریک تولد مهدی پاکدل به سبک همسرش بهنوش طباطبایی تصاویر , تصاویر جنجالی سید مهدی رحمتی , تصاویر سریال هفت سنگ با بازی مهدی سلطانی


وی موسیقی را در جوانی نزد علی كسرائی شروع كرد و در سال 79 به تهران آمد و در همان زمان نخستین آلبومش را برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد سپرد اما این آلبوم هیچگاه مجوز نگرفت و منتشر نشد.
دو آلبوم دیگر این خواننده در سالهای 1381 و 1383 به سرنوشت آلبوم اول وی دچار شدند و هیچ گاه منتشر نشدند.

 

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما


این خواننده پس از پخش برنامه «ماه عسل» و خواندن ترانه ی «منو رها كن»‌به شهرت رسید و پس از آن با وسواس های زیادی كه برای انتشار آلبوم به خرج می داد سال 1390 آلبوم موسیقی با نام «منو رها كن» را منتشر كرد كه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

یراحی با بازخوانی 2 ترانه ی عربی با نام های «علی مودك» ساخته كاظم السامر و ترانه ی «من علمك» كه از ترانه های قدیمی عربی هستند در خوزستان به محبوبیت فراوان رسید.

 

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم


این آهنگساز و خواننده جوان همیشه از مادرش به عنوان اولین های حضورش در موسیقی نام برد و در ادامه از حمایت های پدر نیز بهره مند بوده است.

علاقه ی «مهدی یراحی» به آهنگسازی و خوانندگی زمانی شكل گرفت كه بین سنین 10 تا 13 سالگی ضمن شركت در مسابقات تلاوت قرآن ناخودآگاه مجذوب موسیقی درونی آیه ها و آهنگ آنها شد.

از نخستین هفته های آغازین سال 92 خبر انتشار آلبوم جدید مهدی یراحی به گوش مخاطبان رسید اما در نهایت این آلبوم موسیقی صبح 7 مهر وارد بازار موسیقی شد و توانست جانی دوباره به موسیقی پاپ كشور بدهد.

 

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما


آلبوم «امپراطور» جدیدترین آلبوم مهدی یراحی 13 قطعه دارد و توسط «زانیار خسروی»‌، «مونا برزویی» ، «زهرا عاملی» ، «روزبه بمانی» ، «امید جامع» ، «اشكان آرون» ، «رستاك حلاج» و ... خلق شده است و با ملودی ها و ترانه های زیبایی كه دارد توانسته مخاطبان زیادی را جذب كند ..... / cinemakhabar.ir


ویدیو : «امپراطور»ی مهدی یراحی پس از 2 سال +تصاویر