اموال خانه موسیقی به خیابان ریخته شد! : شهرداری منطقه 11 تهران، دفتر شماره ...


شهرداری منطقه 11 تهران، دفتر شماره دو خانه موسیقی را به دلیل عدم تمدید قرارداد تخلیه کرد. تماشا: شهرداری منطقه 11 تهران، دفتر شماره دو خانه موسیقی را به دلیل عدم تمدید قرارداد تخلیه کرد.

حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی با اعلام این خبر به مهر گفت: «با حضور 30 نفر از عوامل شهرداری منطقه 11 در دفتر شماره دوم خانه موسیقی، آنها اقدام به تخلیه اسباب و اثاثیه این خانه کردند.»

او در ادامه درباره دلیل این اقدام گفت: «به دلیل عدم تمدید قرارداد و مالکیت این ملک توسط شهرداری، این اقدام انجام شد. این در حالی است که شهرداری منطقه 11 روز چهارشنبه به خانه موسیقی اعلام کرده بود که این خانه را تخلیه کنند اما فرصت لازم برای بررسی به خانه موسیقی داده نشد. تخلیه دفتر شماره دو خانه موسیقی در حالی صورت گرفت که اعضای کانون خوانندگان سنتی جلسه داشتند و اکنون کنار خیابان ایستاده اند. این دفتر در خیابان صبای جنوبی، پایین تر از بیمارستان مدائن، نبش کوچه ماه، مجتمع آفتاب، طبقه دوم واقع شده است.»

همچنین حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی درباره علت تخلیه اثاثیه خانه موسیقی از ساختمان شماره 2 این تشکیلات توسط شهرداری منطقه 11 تهران گفت: «این اتفاق به دلیل ناهماهنگی مدیران شهرداری و بدون هیچ اخطاری به ما صورت گرفته است. این ساختمان متعلق به شهرداری تهران است ولی چندین سال است این مسئله در قالب تفاهمنامه بین ما و شهرداری حل می شد و امسال نیز با اینکه ما به طور شفاهی این مسئله را با مسئولان بالادستی شهرداری مطرح کرده بودیم ولی مسئولان شهرداری منطقه 11 تهران با گرفتن حکم قضایی مشغول به تخلیه این ساختمان شدند. در حال رایزنی با مسئولان بالاتر شهرداری تهران هستیم تا مشکل را حل کنیم.»

نوربخش با بیان اینکه متاسفم به این صورت اسباب و اثاثیه خانه موسیقی را از ساختمان خارج کرده اند، گفت: «قبل از این هیچ اخطاریه ای برای تخلیه این مکان داده نشده بود و به نظر می رسد که این اقدام به سبب بی مسئولیتی و بی تدبیری مسئولان شهرداری منطقه 11 صورت گرفته باشد. البته مدتی پیش نیز مشابه این عمل را انجام دادندکه با آقایان قالیباف و سید محمد هادی ایازی معاون فرهنگی شهرداری تهران این مسئله را مطرح و حل کردیم و قرار شد که در ساختمان مستقر باشیم تا زمانی که بتوانیم دو ساختمان را در یک ساختمان تجمیع بکنیم اما متاسفانه این مشکلات پیش آمد که جز تاسف نمی توان در مورد آن اظهارنظر دیگری کرد.

گفتنی است تا لحظات آخر روز گذشته اخبار و صحبت های ضد و نقیض فراوانی منتشر شد که آخرین اخبار حاکی از انتقال اموال خانه موسیقی به کنار خیابان بود و انتشار عکس های این اتفاق باعث شده بسیاری از مسئولان حاضر در مراسم تدفین استاد بیگلری پور پس از اتمام این مراسم، روانه خیابان صبای جنوبی شوند.»


ویدیو : اموال خانه موسیقی به خیابان ریخته شد!