امن‌ترین خطوط هوایی در دنیا +تصاویر : اخبار گوناگون - امن‌ترین خطوط هوایی در ...



اخبار گوناگون - امن‌ترین خطوط هوایی در دنیا +تصاویر

وب‌سایت AirlineRatings اخیراً لیستی از ده تا از امن‌ترین خطوط هوایی در دنیا را منتشر کرده. این وبسایت انتخاب‌های خود را از بین 449 خط هوایی در دنیا و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف انجام داده است.

سال 2014 با 21 حادثه هوایی و کشته شدن 986 نفربر اثر این سوانح یکی از مرگ بازترین سال‌های تاریخ هوانوردی در دنیا بوده است. با تمام این تفاسیر حمل و نقل هوایی همچنان یکی از امن‌ترین وسایل نقلیه برای سفر محسوب می‌شود. آماری که یک موسسه مربوط به صنایع هوانوردی در استرالیا منتشر کرده حاکی از آن است که در سال 2014 در حدود 3.3 میلیارد مسافر از طریق 27 میلیون پرواز در سرتاسر دنیا جابجا شدند.

وب‌سایت AirlineRatings اخیراً لیستی از ده تا از امن‌ترین خطوط هوایی در دنیا را منتشر کرده. این وبسایت انتخاب‌های خود را از بین 449 خط هوایی در دنیا و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف انجام داده است. فاکتورهای مؤثر در انتخاب این ایرلاین ها توجه به قوانین و استانداردهای بین المللی، آمار تلفات و سوانح هوایی در 10 سال گذشته و توجه به 8 پارامتر اصلی امنیت ICAO بوده است. نکته جالب در لیست امن‌ترین خطوط هوایی دنیا این است که هیچ یک از خطوط هوایی آمریکایی و آفریقایی در این لیست قرار نداشته و همگی از اروپا، آسیا و استرالیا هستند.

ایرنیوزلند
خطوط هوایی ایرنیوزلند توانست بعد مشکلات متعدد مالی در اویل دهه گذشته به خوبی روند موفقیت خود را از سر بگیرد و به یکی از بهترین خطوط هوایی در منطقه تبدیل شود. موسسه AirlineRatings ایرنیوزلند را یکی از برترین خطوط هوایی دنیا در سال 2013 و 2014 معرفی کرده است. ایرنیوزلند در چند دهه گذشته حادثه سنگین و مرگباری را در پروازهای خود تجربه نکرده است. 

تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا , کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر , کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر

 سنگاپور ایرلاین
سنگاپور ایرلاین در سطوح بین المللی به کیفیت بالای سرویس دهی به مسافران و عملکرد بهینه در پروازها شهرت دارد. در سال گذشته از بین انتخاب‌های نشریه بیزینس اینسایدر، سنگاپور ایرلاین بهترین خط هوایی در دنیا معرفی شد. سنگاپور ایرلاین که مقر اصلی آن در فرودگاه مشهور چانگی است از سال 2000 تا کنون هیچ حادثه هوایی نداشته است.

خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر , چاق‌ترین پسر دنیا به مدرسه رفت تصاویر , تصاویر گران‌ترین ساختمان‌های دنیا

 فین‌ایر
فین‌ایر به عنوان خطوط هوایی ملی کشور فنلاند نسبت به خطوط هوایی دیگر در کشورهای همسایه حوزه اسکاندیناوی شهرت زیادی در سطح بین المللی ندارد. اما این بدین معنی نیست که فین‌ایر که مقر اصلی آن در شهر هلسینکی است عملکرد خوبی ندارد. فین‌ایر یکی از امن‌ترین خطوط هوایی در دنیا شناخته می‌شود به طوری که از اواسط دهه 50 میلادی تا کنون هیچ حادثه هوایی را تجربه نکرده است.

پربیننده ترین تصاویر دنیا , تصاویر عجیب ترین وسایل نقلیه هوایی , چاق ترین پسر دنیا تصاویر

 بریتیش ایرویز
بریتیش ایرویز به عنوان یکی از اصلی‌ترین خطوط هوایی انگلیس محبوبیت زیادی در بین اروپایی ها دارد. محبوبیت بریتیش ایرویز به دلیل سرویس‌های خوب داخل پرواز و رضایت مسافران این خط هوایی در چند سال اخیر است. با وجود اینکه بریتیش ایرویز در سال‌های اخیر با چند رخداد هوایی مواجه بوده اما هیچ کدام از آن ها حادثه سنگینی نبوده‌اند و تلفاتی نداشته‌اند. بزرگ‌ترین حادثه برای این خطوط هوایی انگلیسی در سال 1976 اتفاق افتاده است.

کوچک ترین ماشین های دنیا تصاویر , گران قیمت ترین خودروهای دنیا کدامند؟ تصاویر , تصاویر به دنیا آمدن نوزادی در هواپیما

 کاتای پسیفیک
موسسه AirlineRatings در سال‌های اخیر خطوط هوایی کاتای پسیفیک را به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات در بخش بیزینس کلاس هواپیماها انتخاب کرده است. علاوه بر سرویس دهی خود در بخش بیزینس کلاس، یکی دیگر از مشخصه‌های بارز پروازهای کاتای پسیفیک امن بودن آن ها است. بدون در نظر گرفتن حملات تروریستی، کاتای پسیفیک از سال 1960 تا کنون هیچ حادثه جدی هوایی نداشته است.

 تصاویر زیباترین مکان های دنیا , تصاویر قدیمی‌ترین عکس‌ها از برگزاری حج , کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر

  امارات ایرلاین
از سال 1985 و آغاز به کار خطوط هوایی امارات، این شرکت به یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین خطوط هوایی در دنیا تبدیل شده است. نکته جالب در مورد خطوط هوایی امارات ایرلاین این است که در طی 30 سال فعالیت این خط هوایی هیچ گونه حادثه ای برای هواپیماهای آن اتفاق نیفتاده است.

زیباترین تصاویر دنیا , تصاویر محل دفن بزرگان دنیا , تصاویر خارق العاده دنیا

  EVA ایر
موسسه AirlineRatings در چند سال گذشته خطوط هوایی تایوانی EVA ایر را یکی از بهترین خطوط هوایی آسیا از نظر امنیت پروازها معرفی کرده است. از سال 1988 و زمانی که این خطوط هوایی تایوانی تأسیس شد تا کنون هیچ گونه سانحه هوایی جدی برای آن اتفاق نیفتاده است.

تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , فصل پاییز در دور دنیا تصاویر , زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر

 لوفت‌هانزا
لوفت‌هانزا یکی از معروف‌ترین و مشهورترین خطوط هوایی در اروپا بوده که مقر اصلی آن در شهر فرانکفورت کشور المان است. لوفت‌هانزا در سال 1955 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون یکی آر بهترین‌ها در اروپا بوده است. امنیت پروازهای لوفت‌هانزا نیز تا حدود زیادی بالا بوده. از سال 1993 تا کنون لوفت‌هانزا هیچ گونه سانحه هوایی جدی را تجربه نکرده است.

جدید ترین تصاویر الهام کردا , ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , تصاویر هوایی از نمای شب

  کانتاس
بسیاری از کارشناسان صنعت هوانوردی خطوط هوایی کانتاس در استرالیا را مشابه شرکت ولوو در صنعت خودرو می‌دانند. عمده شهرت این خطوط هوایی درست مانند شرکت ولوو به امنیت بالای مسافرین در حین پرواز منتهی می‌شود. در طی 93 سال فعالیت این خطوط هوایی، کانتاس تنها یک حادثه هوایی در سال 1951 داشته است.

سفر به دور دنیا با لگو تصاویر , تصاویر هوایی جهان , تصاویر زیباترین قبرستان‌های دنیا

اخبار گوناگون - بازار خبر


ویدیو : امن‌ترین خطوط هوایی در دنیا +تصاویر