امضای تومار علیه جلالی در تبریز : اظهارنظر مجیدجلالی را می توان غیرمسئولانه ...


اظهارنظر مجیدجلالی را می توان غیرمسئولانه ارزیابی کرد ؛ به خصوص که شرایط باشگاه تراکتور عادی نیست سایت گل: عجیب ترین جمله روز گذشته فوتبال ایران به مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی تعلق دارد ککه دیروز در حاشیه تمرین تراکتور در تهران اظهارنظر نسنجیده ای به زبان اورد و .

 جلالی که در جنگی شدید با مدیرعامل قبلی تراکتور فعلا پیروز میدان است ، دیروز گفت :یکی از سوالاتی که از همان ابتدا در تبریز از من می‌پرسیدند این بود که چرا کنار زمین پشتک نمی‌زنم اما من همیشه منش و رفتار خودم در مربیگری را داشته‌ام و نمی‌توانم غیر از آن کاری انجام دهم.

اما دیروز این مصاحبه بازتاب تندی در تبریز داشت و  برخی هواداران  تراکتورسازی این حرف جلالی را به دل گرفته و مدعی شده اند که جلالی با این حرف آنان را مورد تمسخر قرار داده است  و آنها چنین خواسته ای از وی نداشته اند .

حال هواداران تراکتورسازی در اقدامی بی سابقه در فوتبال ایران اقدام به جمع آوری امضاء جهت شکایت علیه این مربی کرده اند تا مجید جلالی را در دادگاه دیدار کنند ! این تومار تابه حال بیش از صد امصا داشته است . جلالی می گوید: در شبی که شماره من را پخش کردند طی 24 ساعت 300 پیامک دریافت کردم که در نصفی از آنها من را تهدید کرده و گفته بودند اگر در تیم بمانی ورزشگاه را روی سرت خراب می‌کنیم و نصف دیگر گفته بودند باید بمانی و ما مانند کوه از تو حمایت می‌کنیم و اگر کس دیگری به تیم بیاید ورزشگاه را بر سر او خراب خواهیم کرد...

با این اوصاف جلالی باید به دنبال به دست آوردن دل این 50 درصد باشد ، 50 درصدی که بعضی شان می خواهند  سرمربی تیم شان را دادگاهی کنند!


ویدیو : امضای تومار علیه جلالی در تبریز