اما و اگر خداحافظی خواننده اصلی «دنگ شو» : مدیر برنامه‌های گروه موسیقی" دنگ ...


مدیر برنامه‌های گروه موسیقی" دنگ شو" با اعلام تاریخ آغاز فعالیت‌های تازه این گروه گفت: جدایی طاها شجاع‌نوری از گروه دنگ‌شو هنوز قطعی نیست. خبرگزاری مهر: مدیر برنامه‌های گروه موسیقی" دنگ شو" با اعلام تاریخ آغاز فعالیت‌های تازه این گروه گفت: جدایی طاها شجاع‌نوری از گروه دنگ‌شو هنوز قطعی نیست.

 صمد طالقانی با اعلام این خبرافزود : با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات فعلا فعالیتی نداریم اما از اوایل تیرماه دور تازه فعالیت‌های گروه آغاز می‌شود که به زودی در یک نشست رسانه‌ای جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.

خواننده تیتراژ خداحافظی , گوشی طرح اصلی , فال حافظ اصلی

وی درباره خداحافظی طاها شجاع‌نوری نوازنده و خواننده گروه دنگ شو که سی ام اردیبهشت در نامه‌ای پایان همکاری خود را با این گروه اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: آقای شجاع نوری در شرایطی قرار داشت که تصمیم گرفت در آن مقطع زمانی از گروه جدا شود، به هر ترتیب شاید مسائلی وی را آزار داده که در نهایت تصمیم به جدایی از گروه گرفته اما آنچه مسلم است قطعی نبودن جدایی طاها شجاع نوری از گروه است و هنوز نمی توانیم در مورد آن اعلام نهایی کنیم.

طالقانی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم گروه تمایل دارد از حضور وی مانند قبل استفاده کند، ضمن اینکه ما دوست داریم بهترین اتفاق در این زمینه بیفتد اما اینکه آقای شجاع‌نوری تصمیم قطعی برای جدایی داشته باشند یا خیر، بستگی به شرایط دارد که در روزهای آینده نهایی می شود.

انتشار آلبوم "شیراز چل ساله"، ساخت موسیقی فیلم "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیایی، مجموعه های تلویزیونی "دزد و پلیس" به کارگردانی سعید آقاخانی، "پژمان" به کارگردانی سروش صحت از جمله آثاری است که تاکنون از گروه موسیقی دنگ شو به مخاطبان عرضه شده است.


ویدیو : اما و اگر خداحافظی خواننده اصلی «دنگ شو»