اما واستون: قرار نبود دزدیده شوم : اما واتسون ستاره مجموعه فیلم های «هری پاتر» ...


اما واتسون ستاره مجموعه فیلم های «هری پاتر» طرح ربوده شدنش را تكذیب كرده است. خبرگزاری مهر:، اما واستون گزارش نشریه انگلیسی «سان» را كه ادعا كرده وی وقتی در حال بازی در فیلم «دیو و دلبر» محصول جدید دیسنی بود، نزدیك بود ربوده شود رد كرد.

نسخه جدید «دیو و دلبر» كه به صورت زنده ساخته می‌شود و اقتباسی از نسخه انیمیشن مشهور آن است، در حال فیلمبرداری در استودیو شپرتون بریتانیا است.

خبر نشریه «سان» از این حكایت دارد كه دو نظافتچی این مجموعه قصد داشتند این بازیگر ۲۵ ساله را بدزدند، اكنون درمظان اتهام قرار دارند. گفته شده این دو قصد داشتند یا خود بازیگر را بدزدند و یا وسایل او را سرقت كنند.

بیرهوف قرار نبود آن همه موقعیت گل شود , رضا فرهادی – متن آهنگ قرار نبود , قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

این خبر از قول یک راننده تاكسی نقل شده كه گفته است از صحبت‌های اعضای فیلمبرداری این برداشت را كرده است و آنها از حفظ امنیت اما واتسون ابراز خوشحالی می‌كردند. این راننده گفته این دو نفر سوار تاكسی او شدند و داشتند به زبانی دیگر صحبت می‌كردند و نمی دانستند كه او این زبان را بلد است و متوجه صحبت‌هایشان می شود.

این دو می‌گفتند وقتی مسئولان متوجه این موضوع شدند یك محافظ شخصی برای بازیگر استخدام كردند و محافظانی برای استودیوی فیلمبرداری نیز گماشتند.

با این حال سخنگوی اما واتسون اصرار دارد كه چنین چیزی حقیقت ندارد.

ماه ژانویه این بازیگر در صفحه فیسبوكش ابراز خوشحالی كرد كه رویای كودكی‌اش به حقیقت پیوسته و او می‌تواند در نقش «دلبر» بازی كند. 


ویدیو : اما واستون: قرار نبود دزدیده شوم