الگوی "راه‌ راه" برای جان بخشیدن به دکوراسیون : اگر به دنبال راهی برای افزایش ...


اگر به دنبال راهی برای افزایش جذابیت و پویایی در دکوراسیون خانه خود هستید استفاده از الگوی راه‌راه یکی از بهترین روش‌هاست

روانشناسی رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک , ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک

الگوهای راه‌راه به هر صورتی که باشند از باریک و ملایم گرفته تا پهن با رنگی تند می‌توانند سرگرم کننده و جذاب جلوه کنند و حضوری قابل توجه در دکوراسیون داشته باشند. الگوی راه‌راه کمک می‌کند تا گفت‌وگو و صیمیت در فضا زودتر رخ دهد و شخصیت فرد راحت‌تر بروز کند. طرح راه‌راه را در تمام فضاها می‌توان استفاده کرد؛ از اتاق کودک و اتاق کار گرفته تا آشپزخانه و اتاق نشیمن. در ادامه به نکاتی در مورد نحوه استفاده از این الگو در فضاهای مختلف توجه کنید:




طرح راه‌راه را با الگوهای دیگر ترکیب کنید


برخی از افراد بر این باورند که طرح راه‌راه را نمی‌توان یا نباید با الگوهای دیگر ترکیب کرد، اما در حقیقت، چه باور کنید چه نه، اگر از رنگ‌های موجود در دکوراسیون کل فضا استفاده کنید می‌توانید طرح راه‌راه را به زیبایی با دیگر الگوها ترکیب سازید. اگر بر دیوار اتاق، راه‌راه‌های بارز با رنگ‌های تند و تیره دارید، بهتر است برای منسوجات موجود در دکوراسیون مثل روکش مبل‌ها از الگوهای ظریف و کوچک‌تر استفاده کنید. همچنین راه‌راه‌های ملایم را با الگوهای دیگر و با رنگ‌های تندتر ترکیب کنید. در این صورت شاهد هم‌نشینی زیبای الگوها خواهید بود.



ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به نوشتن , تکنیک ساده‌ نورپردازی برای دکوراسیون منزل رویایی , چطور برای دکوراسیون منزل رنگ انتخاب کنیم


راه‌راه‌های تند و پررنگ در فضا ایجاد درام می‌کنند


اگر به دنبال راهی برای ایجاد یک احساس قوی در خانه خود هستید، راه‌راه‌های پهن و پر رنگ برای شما بسیار مناسبند. متناسب با ترکیب رنگی مورد علاقه خود می‌توانید راه‌راه‌هایی را با رنگ‌های متضاد (مثل سیاه و سفید) وارد دکوراسیون خود سازید. همچنین می‌توانید برای راه‌راه‌ها از یک رنگ به صورت سیر و روشن استفاده کنید که در این صورت هم می‌تواند بسیار جذاب و چشمگیر جلوه کند.




راه‌راه‌هایی با رنگ‌های سنگین و باثبات شیک جلوه می‌کنند


اگر به الگوی راه‌راه علاقه دارید اما می‌خواهید کمی سبک‌تر و آرام‌تر جلوه کند، بهتر است برای راه‌راه‌ها از رنگ‌های بسیار ملایم (پاستل) یا طیف‌های مختلف یک رنگ استفاده کنید. برای اجرای چنین کاری توسط خودتان توصیه می‌کنیم ابتدا کل دیوار را با رنگی دلخواه رنگ‌آمیزی کنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس به کمک نوارچسب، روی دیوار راه‌هایی را تعیین کنید و آنها را با همان رنگ اصلی دیوار اما با طیفی روشن‌تر رنگ‌آمیزی کنید و باز بگذارید خشک شود. در این زمان وقتی نوار چسب‌ها را از دیوار بکنید شاهد راه‌راه‌های ملایم و زیبا خواهید بود.




ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل , ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , رنگ های سال 2017 برای دکوراسیون داخلی


عمودی یا افقی؟


تئوری‌های زیادی در خصوص جهت راه‌های الگوی راه‌راه وجود دارد. راه‌های عمودی سبب می‌شود فضا بلندتر و مرتفع‌تر به نظر برسد و راه‌های افقی بر وسعت فضا می‌افزاید. میزان نور طبیعی موجود در اتاق و همچنین مقدار فضایی از دیوار که توسط عناصر و وسایلی از قبیل تابلوهای هنری و... اشغال شده‌اند نیز می‌تواند در عمودی یا افقی بودن راه‌راه‌ها تعیین کننده باشند. برای گرفتن ایده در این زمینه توصیه می‌کنیم بیشتر به تصاویر موجود از دکوراسیون‌های مختلف در مجلات دکوراسیون توجه کنید.

الگوهای راه‌راه از جمله عناصر قوی و تاثیرگذار در دکوراسیون هستند که می‌توانید با استفاده از این الگوها بدون هیچ زحمتی جانی دوباره به دکوراسیون خود دهید و آن را متمایز و چشمگیر سازید. علاوه بر نقاشی، کاغذدیواری با اگوی راه‌راه نیز از جمله راه‌های خوب دیگر برای آوردن الگوی راه‌راه به دکوراسیون داخلی خانه است.


ویدیو : الگوی "راه‌ راه" برای جان بخشیدن به دکوراسیون