الهه منصوریان: 6 استخوان صورتم شکسته : ملی پوش ووشو ایران که در مسابقات قهرمانی ...


ملی پوش ووشو ایران که در مسابقات قهرمانی جهان، با وجود مصدومیت در دیدار نهایی به مسابقه ادامه داد وضعیت جسمی چندان خوبی ندارد. ایسنا: الهه منصوریان با بیان اینکه از بیمارستان مرخص شده است، اظهارکرد: با مصرف مسکن‌های قوی تا شنبه (فردا) باید منتظر بمانم تا پس از فروکش کردن ورم صورتم، پزشک تشخیص و تصمیم نهایی را مبنی بر عمل جراحی یا عدم آن اتخاذ کند.

وی ادامه داد: عکس سی تی اسکن نشان داد که شش استخوان در ناحیه سمت راست صورتم شکسته و هم اکنون درد زیادی دارم، همچنین این ناحیه و چشم راستم کاملا کبود است.

قهرمان ووشو جهان در وزن 52 کیلوگرم در ارتباط با مبارزات خود در مسابقات گفت: در مبارزه نخست از سد حریفی از بلژیک گذشتم، پس از آن برابر ووشوکار فیلیپین به برتری رسیدم و در دیدار نهایی برابر حریف کره جنوبی قرار گرفتم.

منصوریان درباره دیدار نهایی ادامه داد: در یکی از صحنه‌ها، پاشنه پای این حریف قدر به صورتم خورد که منجر به آسیب دیدگی شدید من شد، در حالی که خونریزی داشتم، اجازه ندادم داوران خونریزی من را ببینند تا احیانا با رأی آن‌ها، مسابقه به سود حریف به اتمام برسد، در برخی اوقات خونی که از ناحیه دهان داشتم را فرو می دادم تا نمایان نشود!

قهرمان ووشو جهان در وزن52 کیلوگرم پیرامون اینکه چه شد که با وجود مصدومیت نخواست مبارزه را با باخت به اتمام برساند؟ گفت: با این فکر که دوست نداشتم پرچمی بالای پرچم ایران قرار بگیرد به مبارزه ادامه دادم تا قهرمان شوم.


ویدیو : الهه منصوریان: 6 استخوان صورتم شکسته