الهام از هنر سنتی ایرانی برای خلق دنیای تازه : چرخ زدن در وادی هنر، روح و ...


چرخ زدن در وادی هنر، روح و روان آدم را جلا می‌دهد؛ پس چه بهتر كه گوشه‌ای از یك تصویر هنری را ‌برداری و هر جا با خودت ببری؛ مثل روی انگشتانت یا توی گردنت.
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: چرخ زدن در وادی هنر، روح و روان آدم را جلا می‌دهد؛ پس چه بهتر كه گوشه‌ای از یك تصویر هنری را ‌برداری و هر جا با خودت ببری؛ مثل روی انگشتانت یا توی گردنت. حس خوب همراه داشتن یك اثر هنری هر لحظه كنار توست و تكرار می‌شود.

فاطمه افشاری، موسس گالری سین به پشتوانه حضور 9 ساله خود در این وادی می‌تواند گوشه‌ای از این حس خوب را به شما انتقال دهد. این گزارش نگاهی است به زیورآلات «گالری سین» كه تركیبی است از طرح‌های فرش، كاشی‌كاری و مینیاتور كه با برنج، نقره و حتی رزین با ایده‌های ذهنی طراح خود شكل و شمایلی نو پیدا كرده‌اند.

یادگار نیاكان

اسم های اصیل ایرانی برای شرکت , آموزش ساخت apple id برای کاربران ایرانی , حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی صادرشد

كاشی‌كاری‌های اعجاب‌برانگیز مسجد شیخ‌لطف‌الله اصفهان را به خاطر بیاورید؛ حالا گوشه‌ای از آن با آن رنگ خاص و خارق‌العاده در گوش و گردن شماست. همان حس خوشایندی كه از چرخیدن زیر سقف این مسجد احساس خواهید كرد، با داشتن این نیم‌ست احساس خواهید كرد. برای پیراهن‌های ساده كه در دورهمی و ‌مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌پوشید، این نیم‌ست با رنگ خاصش بهترین انتخاب است.


اگر جلوه می‌خواهید

طب سنتی برای چاق شدن , حادثه ای تلخ برای زایران پیاده ایرانی اربعین حسینی , راهکارهای طب سنتی برای میگرن

چنین گوشواره‌ای با نقش ترنج برای یك دختر جوان پیشنهاد می‌شود. پوشیدن یك شلوار مخمل كبریتی قرمز خیلی خوب می‌تواند زیبایی این گوشواره را چندبرابر كند. بهتر است بقیه ظاهرتان را زیاد شلوغ نكنید تا این گوشواره بیشتر به چشم بیاید. اسپرت‌پوش‌های جوان و نوجوان این گوشواره رؤیایی را از دست ندهند.


گل و مرغ

طب سنتی برای دختر دار شدن , آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس , 25 وب سایت برای یادگیری مهارت های تازه

همیشه كه قرار نیست برای دیگران هدیه بگیرید یا منتظر بمانید آنها به شما هدیه بدهند. گاهی لازم است خودتان دست به كار شوید و از خودتان قدردانی كنید! برای هدیه دادن چه چیزی زیباتر از این ست گل و مرغ كه از نقاشی‌های قدیم ایرانی است و زیبایی صورت‌تان را دوچندان می‌كند. نكته جالب در طرح‌های گالری سین تكراری نبودن این طرح‌هاست كه در یك گوش طرح مرغ و در یك گوش طرح گل است.


به شكل سنتی

بهترین آهنگ سنتی ایرانی , غذای سنتی ایرانی , غذاهای سنتی ایرانی بدون گوشت

این انگشتر با نقش كاشی‌كاری كه دارد، متفاوت از نمونه‌های دیگر است. برای همین بهتر است در ست كردن كمال دقت را داشته باشید و بگذارید تا این انگشترهای درشت، نقطه عطف ظاهرتان به حساب بیایند. خوبی این انگشترها این است كه برای دور انگشتان شما تغییر اندازه می‌دهند و قابل بزرگ و كوچك كردن هستند.


لیلی و مجنون

حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی , روش‌های طبیعی و سنتی برای درمان جوش , اتاق خواب تازه عروس ایرانی

اگر دنبال طرح‌های تازه و منحصر به فرد هستید، این مجموعه به شما پیشنهاد می‌شود. طرح این ست تركیبی از نقش فرش و مینیاتور است كه رنگ‌بندی نزدیكی به هم دارند و از تركیب ظرف برنج و نقره ساخته شده است. نكته جالب توجه در این ست این است كه شما یكنواختی را در این طرح نمی‌بیند. یك گوشواره آن طرح لیلی و مجنون و یك گوشواره آن طرح حاشیه فرش را دارد درضمن در انگشتر این ست نیز از طرح مركز فرش استفاده شده است.


نظیر آنها را پیدا نمی‌كنید

روغن برای زانو طب سنتی , کوری خواندن ایرانی برای اسراییل , کری خواندن ایرانی برای اسراییل

این آویز یك كار هنری متفاوت دیگر است كه طرفداران خاص خود را دارد. این دفعه طرح گل و مرغ در كادری متفاوت استفاده شده كه جنس آنها از برنج است و طرح ویژه آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌كند. این آویز زیبا و تك را هیچ جای دیگری نخواهید یافت. زیبایی آنها در سادگی‌شان است.


ساده اما خاص

دکور سنتی برای منزل , پزشک طب سنتی برای درمان جوش , تازه های دنیای مد

اگر طرفدار طرح‌های ساده و خاص هستید، این گوشواره اشكی این ویژگی را دارد و در عین سادگی بسیار زیبا و متفاوت است. این گوشواره زیبا با رنگ فیروزه‌ای و طرح كاشی‌كاری كه نصفه كار شده برای سلیقه‌های گوناگون مناسب است. اگر دوستدار رنگ فیروزه‌ای هستید می‌توانید این گوشواره را انتخاب كنید.


ویدیو : الهام از هنر سنتی ایرانی برای خلق دنیای تازه