اقوام ایرانی در میدان آزادی چادر می‌زنند : دبیر جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی ...


دبیر جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی از برپایی چادر‌ها و استقرار اقوام ایرانی و برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و سبک زندگی ایرانی - اسلامی» به مدت یک ماه در ضلع شمال شرقی میدان آزادی خبر داد. خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی از برپایی چادر‌ها و استقرار اقوام ایرانی و برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و سبک زندگی ایرانی - اسلامی» به مدت یک ماه در ضلع شمال شرقی میدان آزادی خبر داد.

نخستین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی با رویکرد سبک زندگی ایرانی - اسلامی از ۱۵ اسفند ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ با حضور اقوام و عشایر، ارایه و نمایش هنر و فرهنگ بومی نقاط مختلف کشور در میدان آزادی تهران برگزار می‌شود.

فرزاد قاسم‌زاده دبیر جشنواره از برپایی چادر‌ها و استقرار اقوام ایرانی و برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و سبک زندگی ایرانی - اسلامی» به مدت یک ماه در ضلع شمال شرقی میدان آزادی خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در آستانه نوروز به مدت یک ماه به صورت گسترده و با بخشها و برنامه‌های متنوع در میدان آزادی تهران برگزارخواهد شد و با برپایی ده‌ها غرفه فرهنگی، کارآفرینی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، بازارچه خود اشتغالی، ارایه برنامه‌های فرهنگی هنری اقوام ایرانی، نمایش سبک های سنتی و اصیل زندگی و اشتغال بومی مناطق مختلف ایران، ضمن ایجاد فضایی نشاط انگیز برای شهرنشینان خسته از هیاهوی شهری، عرصه‌ای آموزشی برای آشنایی نسل جوان با اصالت‌های فرهنگ خودی فراهم خواهد شد.


ویدیو : اقوام ایرانی در میدان آزادی چادر می‌زنند