اقساط وام 80 میلیون تومانی چند میلیون است؟ :   اخبار اقتصادی - اقساط وام 80 ...



مبلغ اقساط وام 10 میلیون تومانی ازدواج , اقساط وام ازدواج 20 میلیون تومانی , دستمزد 30 میلیون تومانی مهران مدیری برای هر شب اجرای دورهمی

 

اخبار اقتصادی - اقساط وام 80 میلیون تومانی چند میلیون است؟

وی خاطرنشان کرد:‌ اقساط تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با فرض نرخ سود ۱۴ درصد بالاتر از ۲ میلیون تومان خواهد بود و چه کسی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نگاه انتقادی دولت یازدهم به برنامه‌های دولت قبل گفت: چنانچه نگاه دولت کنونی به برنامه‌های دولت قبل اصلاحی بود می‌توانستیم از گلوگاه مسکن عبور کنیم.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نامه وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی به رئیس‌جمهوری اظهار کرد:بر اساس آمار در حال حاضر ۴۰۰ هزار خانه خالی در تهران وجود دارد اما عمده این واحدها لوکس است و قیمت بالایی دارند.
 
وی تصریح کرد: قیمت این خانه‌ها از مترمربعی ۵ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۲ میلیون تومان و حتی بالاتر هم ادامه دارد، پس این خانه‌های موجود به درد دهک‌های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم نمی‌خورد.

وی خاطرنشان کرد:‌ اقساط تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با فرض نرخ سود ۱۴ درصد بالاتر از ۲ میلیون تومان خواهد بود و چه کسی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مسکن می توانست برای رکود تورمی یک گذرگاه و دروازه خوبی باشد اگر نگاه به برنامه‌های دولت قبل انتقادی نبود. چنانچه نگاه دولت کنونی به برنامه‌های دولت قبل اصلاحی بود می‌توانستیم از گلوگاه مسکن عبور کنیم.

خسروی تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن، مصالح ساختمانی و مهندسان و نیروی کار ماهر را در این بخش داریم و می‌توانیم به راحتی مشکل بازار مسکن را حل کنیم.
 
وی با بیان این‌که هم‌اکنون بخش زیادی از درآمدهای خانوارها صرف اجاره‌بها مسکن می‌شود، خاطرنشان کرد: با حذف این هزینه‌ها خانوارها می‌توانند به سلامت، بهداشت، خوراک و ... برسد.
اخبار اقتصادی - تسنیم

 


ویدیو : اقساط وام 80 میلیون تومانی چند میلیون است؟