اقرار عروس خطاكار به قتل مادر شوهر :   زن جوانی كه متهم است مادرشوهرش را در ...



 

زن جوانی كه متهم است مادرشوهرش را در قزوین به قتل رسانده به جرم خودش اقرار كرد.

به گزارش جوان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قزوین به خبرنگار ما گفت:ظهر روز شنبه، 20 دی‌ماه مأموران پلیس آگاهی شهرستان قزوین از مرگ مشكوك زن 80 ساله‌‌ای در یكی از خانه‌های محله بلاغی با خبر  و در محل حاضر شدند.

 بررسی‌های اولیه بعد از معاینه جسد نشان داد كه پیرزن بر اثر انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده است.

همزمان با انتقال جسد به پزشكی قانونی، كارآگاهان دست به تحقیق زدند و متوجه شدند كه عروس خانواده از مدت‌ها قبل با مادر شوهرش اختلاف داشته است.

زن جوان وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به قتل اقرار كرد و توضیح داد: مدتی قبل بود كه شوهرم مادرش را به خانه آورد تا از او مراقبت كنم. در این مدت مادرشوهرم مدام به من زخم زبان می‌زد به خاطر همین از شوهرم خواستم تا مادرش را به سرای سالمندان منتقل كند اما او مخالف بود.

عروس خطاكار ادامه داد: ظهر روز شنبه در حالی كه در خانه تنها بودیم تصمیم به قتل او گرفتم. ابتدا بالشی روی دهانش گذاشتم و آن قدر نگه داشتم تا اینكه نفسش بند آمد.  بعد هم طلاهایش را سرقت و در گودالی پنهان و خانه را ترك كردم تا با صحنه‌سازی ادعا كنم كه قتل به خاطر سرقت اتفاق افتاده است.

پس از آن كارآگاهان راهی محلی شدند كه عروس خطاكار ادعا می‌كرد طلاها را در آنجا دفن كرده اما زمانی كه نشانی از طلاها پیدا نشد.

 این بار عروس خطاكار با سناریوی تازه‌ای ادعا كرد كه طلاها را داخل سطل زباله‌ رها كرده و مأموران شهرداری آن را منتقل كرده‌اند. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.


 اخبارحوادث  -  جوان


ویدیو : اقرار عروس خطاكار به قتل مادر شوهر