اقدام غیرقابل باور «آمازون» : بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین دنیا تبلت 99 دلاری ...


بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین دنیا تبلت 99 دلاری راهی بازار کرد. خبرآنلاین: بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین دنیا تبلت 99 دلاری راهی بازار کرد.

سری تبلت های 6 و 7 اینچی در کنار تبلت مخصوص کودکان سه محصولی است که آمازون باهدف عرضه محصولات ارزان و رقابتی وارد بازار کرده است.

مدل تبلت 6 اینچی جدید آمازون فقط 99 دلار قیمت دارد. مدل 7 اینچی کیندل فایر اچ دی نیز در سری جدید خود 139 دلار قیمت دارد.

خرید از آمازون , آمازون , باور

 همچنین مدل 6 و 7 اینچی ویژه کودکان نیز عرضه کرده (از 149 دلار به بالا) که سیستم کنترل کودکان روی آن نصب‌شده و می‌توان از اپلیکیشن های متنوع روی آن نهایت استفاده را کرد که در کنار سایر سرویس‌ها با پرداخت 200 دلار می‌توان از این خدمات استفاده کرد.

این تبلت ها دارای پردازنده 1.5 گیگاهرتزی بوده و رزولوشن 1280 در 800 پیکسلی دارند و 8 ساعت باطری در خود ذخیره می‌کنند. دوربین دوآل، صدای دالبی دیجیتال و صبط ویدئوی 1080 از دیگر ویژگی‌های تبلت های جدید آمازون است.

«سانگریا» نام نسخه جدید سیستم‌عامل موسوم به Fire OS 4.0 است که به‌روز شده و ویژگی اسکن-خرید روی انها اضافه‌شده تا کاربران با اسکن سیستم و خرید آنی محصولات آمازون بتوانند راحتی بی‌نظیری را در بخش خریدهای آنلاین تجربه کنند.

اتصال به «فایر تی وی » و اضافه کردن 6 پروفایل کاربری از خدمات دیگری تبلت های جدید آمازون است. تنها تفاوت مدل‌های 6 و 7 اینچی در تعداد پیکسل تعریف‌شده روی نمایشگر آن‌هاست که مدل 6 اینچی 216ppi و مدل 7 اینچی 252ppi است.


ویدیو : اقدام غیرقابل باور «آمازون»